פתיחת שרשור חדש
פתיחת שרשור חדש
מה יותר זול לקנות אוטובוסים חדשים או לשפץ את הישנים ולמה בכלל משביתים אוטובוסים אחרי 15 שנות שירות זה לא בסדר דן ואגד צריכות להמשיך ולהחזיק את הישנים ולערוך להם שיפוץ יסודי ולדעתי דן צריכה להכניס לקווים קצרים ובינונים כמו 112 113 1 3 4 5 6 27 28 21 24 20 30 31 32 11 12 13 14 15 16 17 34 41 44 46 52 53 54 60 61 62 63 67 לשפץ שיפוץ יסודי ולהחזיר לשירות אוטובוסים מדגמים של sl משנים כמו 89 87 86 85 84 84 לא ממוזגים (בחורף בלבד) כי אז לא חם ואין צורך במזגנים ווספות מ78 עד 83 לא ממוזגות גם בחורף בלבד מי שתומך בהצעה שלי שיכתוב לי תשובה
פתיחת שרשור חדש
מה יותר זול לקנות אוטובוסים חדשים או לשפץ את הישנים ולמה בכלל משביתים אוטובוסים אחרי 15 שנות שירות זה לא בסדר דן ואגד צריכות להמשיך ולהחזיק את הישנים ולערוך להם שיפוץ יסודי ולדעתי דן צריכה להכניס לקווים קצרים ובינונים כמו 112 113 1 3 4 5 6 27 28 21 24 20 30 31 32 11 12 13 14 15 16 17 34 41 44 46 52 53 54 60 61 62 63 67 לשפץ שיפוץ יסודי ולהחזיר לשירות אוטובוסים מדגמים של sl משנים כמו 89 87 86 85 84 84 לא ממוזגים (בחורף בלבד) כי אז לא חם ואין צורך במזגנים ווספות מ78 עד 83 לא ממוזגות גם בחורף בלבד מי שתומך בהצעה שלי שיכתוב לי תשובה