פתיחת סניף חדש באיזור הצפון

TurgemaN Bar

New member
פתיחת סניף חדש באיזור הצפון

שלום לכולם!! אני בר תורג'מן, בת 17 וקצת גרה בעכו. במהלך חופשת הקיץ האחרונה הייתי במכביה ה17 כאן בארץ, באחריות תנועת "מכבי" עולמי והשתתפות תנועת "מכבי צעיר" הפועלים בארץ, במהלך המכביה זכיתי להכיר שניים שפעילים בתנועה בסניף פולג שלצערי קצת נותק הקשר. בכל אופן, לאחר שעיקלתי את החוויה המדהימה הזאת שעברתי, חיפשתי ופניתי לאתרים שונים הקשורים לתנועת מכבי בבקשה שיפתחו סניף של מכבי צעיר בעיר עכו, בו אני מתגוררת, אך לא קיבלתי תשובה בחזרה. בעיר שלי, אין כל תנועת נוער, חוץ מפעילות המתנ"סים הילדים כל הזמן מסתובבים חסרי מעש ברחובות, אין להם שום חינוך לערכים ישראליים וציונות...דבר שהתרשמתי ממנו מאוד מהתנועה עצמה. לכן, אני פונה אליכם, שתיידעו אותי למי עליי לפנות בבקשת פתיחת סניף מכבי צעיר בעיר. לידיעתכם, אין כלל באיזור ידיעה על קיום התנועה, רבים מהאנשים שדיברתי איתם אינם יודעים על כך שקיימת תנועה כזאת "מכבי צעיר", כל זאת משום שאין באיזור שלנו בכלל סניפים של מכבי צעיר. לכן אני רואה בכך צעד נוסף להתפרסות התנועה לכלל חלקי הארץ ולהכרה בתנועה מאנשים שחיים בפריפרייה. תודה מראש, בר תורג'מן.
 
טוב אז ככה..

דבר ראשון...כיף לשמוע:) דבר שני את צריכה לפנות להנהגה או למנגנון... אז או שהם ייכנסו ויקראו או שאם תרצי תיכנסי אליי לפרטי ואני אתן לך מספרי טלפונים של האנשים האלו ואם תרצי נשמח לעזור לך בזה:)
 

idanshaf2

New member
בר שלום

קודם כל רק שתידעי שפעם היה סניף בעכו לפני שנים רבות.. אך לצערנו הוא נסגר.. התנועה מחפשת כל הזמן מקומות חדשים לפתוח את סניפיה במקרה ויש היענות לפתיחת סניף בעכו יש מקום לבדוק את העיניין אני אשמח להעביר את הנושא הלאה... ולא להתייאש... בכל מקרה אני יכול להציע לך גם את אפשרויות ההגשמה של התנועה כגון גרעין נחל או שנת שירות שאינן תלויות במקום המגורים... אם את רוצה פרטים נופסים את מוזמנת לשלוח לי מסר פרטי...
 
אשמח לעזור

שלום! קוראים לי יוגב מתוק אני רכז הגשמה במנגנון התנועה אנא צריא יתי קשר בנייד 052-5550853 או במשרד 03-6715738
 

tytzair

New member
הקמת סניף בעכו

אהלן בר קראתי את הודעתך-אני שמח שיש אנשים כמוך שאכפת להם ממה שקורה סביבם-"חזק ואמץ" מהודעתך לא הבנתי למי פנית ולא קיבלת תשובה בכל מקרה הרעיון לפתוח סניף בעכו הוא מעולה-אשמח אם תצרי קשר על מנת לקדם נושא זה צמח ישי רכז המפעלים
 

noa08128

New member
היי בר ../images/Emo13.gif

בגל שכל הגורמים הנודעים בדבר ענו לך כבר על הכל. אני שמחה לקרוא על זה שאכפת לך ואת באמת רוצה לפתוח סניף בעכו. את קרוב לוודאי בגיל שלי ,בכיתה יא', ואם תתצטרפי לאחד ממסלולי ההגשמה את תפגשי אותי. זה מאוד מומלץ. ואני אשמח לעזור לפתח שם סניף אם יתפתח רצון כזה בתנועה. צמח, יוגב ושאר הנוגעים בדבר. נראה לי רעיון מעולה וקסום. אהבה נועה
 

TurgemaN Bar

New member
../images/Emo6.gif תודה

קודם כל תודה לכולכם על התמיכה והעזרה..חח איזה כייפ לי ודבר שני, מזה מסלול הגשמה שכולם מדברים עליו?? זה השנת שירות? ויכול להיות שאני בגילך, אבל בכיתה י"ב...אני דיי קטנה יחסית לשכבה שלי..הייתי אמורה להיות בי"א. ואני אשמח לקבל עזרה על פתיחת הסניף..זה תהליך ארוך ולא פשוט נראה לי..
 

ShiRa1101

New member
היי בר..זה לא ממש קשור..אבל שאלה

מי הכרת מסניף פולג
אני מסניף פולג וגם הייתי במכביה[איזה שולט היה
].. אז סתם לסקרנות
 

idanshaf2

New member
מסלולי הגשמה

בעיקרון בתנועה כיום יש שלושה מסלולי הגשמה 2 של גרעין נח"ל ואחד של שנת שירות (אבל בקרוב יפתחו עוד) גרעין נח|ל זהו למעשה מסלול שכולל את כל השירות הצבאי. המסלול מתחיל במעבר לקיבוץ כיוםם זהו קיבוץ משאבי שדה בדרום הגרעין חיי בקיבוץ בין 7 חודשים לשנה, עובד ועושה פעילויות קהילתיות שונוץ בקיבוץ. לאחר מכן הגרעין מתגייס לצבא (גדוד 50) לאחר פרק צבאי חוזרים לפעילות קהילתית בשכונת מצוקה ואז משתחררים. שנת שירות היא למעשה דחייה של הגיוס בשנה על מנת לחיות בקומונה ולעסוק בפעילות קהילתית. בשנים האחרונות הקומונה פועלת בדימונה, הייתה אחראית על הקמת הסניף בדימונה ומפעילה אותו ומספר מרכזים קהילתיים בעיר. אלה הם רק פרטים כלליים שתידעי מה העקרון על מנת לקבל יותר מידע אני ממליץ לך לפנות ליוגב מתוק- רכז הגשמה שפירסם את הפלאפון שלו בתגובה להודעה שלך (ממש מעל הודעה זו). התקשרי אליו.. הוא ישמח לדבר איתך ולתת לך את כל המידע... חיזקי ואימצי
 

TurgemaN Bar

New member
תגובה...

כן דיברתי עם יוגב כבר, הוא הציע לי לעשות שנת שירות... ולגבי השאלה הקודמת, את מי שהכרתי מסניף פולג הם אלה וולדמן ואורן לוי. דרכם גם הכרתי את מכבי צעיר, אני בעצמי לא ידעתי שיש דבר כזה, הם מדהימים !
 
מממ

טוב בעיקרון כבר נתתי לך את הפרטים והמספרי טלפונים והבטחת לעדכן אותי אז אני לא דואגת:)
 

TurgemaN Bar

New member
אין הרבה עידכונים

חוץ מזה שכבר דיברתי עם יוגב, ומחר אני אדבר איתו שוב יותר לעומק הענייין. דיברתי כבר עם ראש העיר מבחינתו יש נכונות ויש אפשרות להקים פה סניף חדש.... נקווה לטוב! אם יהיה פה סניף..את תדעי מזה, מבטיחה!
 

noa08128

New member
קבלי ח"ח ../images/Emo70.gif

אני בי"א. בהחלט מומלץ לצאת לאחד ממסלולי ההגשמה הנ"ל. בטח יוגב הסביר לך כבר את הכל. את מוזמנת ליצור קשר אם את רוצה. לעזרה או כל דבר נדרש. נועה [email protected] איסייקיו -271036303 אגב אלו שדיברת איתם הם מהשכבה שלי :) הם נורא נחמדים אם אתר וצה לציור קשר איתם תפני אלי גם.
 

ShiRa1101

New member
יווווווו אלה ולדמן הייתה המדריכה

שלי בדיוק שנה שעברה
עם ירדן
ואורן זה אח של המדריכה שלי השנה נראה לי..[אם הוא קולומביאני
] ואלה היא גם אחות של חברה שלי שהיא איתי בקבוצה,בבצפר ןבשכבה
נכון הייתה עיתונאית שם
מגנייייבב
 

TurgemaN Bar

New member
חח כן זה הם

אורן קולומביאני...ואלה הייתה עיתונאית..גם אורן.. ואני דיי בקשר עם אלה..אבל תודה בכל זאת!
 
למעלה