פתאום כזה...../images/Emo179.gif
מין תחושה פרווה,נטולת טעם למרות שבא לי מאוד נס קפה מהביל, טסטר צ'וייס עם חלב בטעם וניל.. אבל אין לי חשק להכין לי (....). או אולי להכניס את העייפות שלי בין הסדינים ולצלול לתוך עומקה של שינה, ככה לברוח רחוק רחוק הכי הכי שיש. מה כדאי לי לבחור?