פתאום כזה...

טאKילה

New member
פתאום כזה...../images/Emo179.gif

מין תחושה פרווה,נטולת טעם למרות שבא לי מאוד נס קפה מהביל, טסטר צ'וייס עם חלב בטעם וניל.. אבל אין לי חשק להכין לי (....). או אולי להכניס את העייפות שלי בין הסדינים ולצלול לתוך עומקה של שינה, ככה לברוח רחוק רחוק הכי הכי שיש. מה כדאי לי לבחור?
 

בלו אייZ

New member
אוווווווווחחחחחחחחחחחחחחח

מה לא הייתי נותנת עכשיו בשביל לצלול לשעתיים של
במיטה הגדולה והסדינים הנעימיםםםםםםםםםםםםםם
אני אישית לא שותה
לסוגיו השונים אז האופציה הראשונה ממש לא נראית לי.... במחשבה שנייה תוותרי על ההצעה שלי - בואי תשמרי לי על
ואפילו אכין לך
טוב.... כדי שאני אלך ל
....
 

בלו אייZ

New member
יופי טקי../images/Emo70.gif עכשיו באים?!?!?!

רציתי לישון צהריים - לא בשבע בערב
גם כן....היום אי אפשר כבר לסמוך אפילו על מינהלות פורומים
 

שמים1

New member
תכניסי את העייפות בין הסדינים

כאשר תתעוררי הכל יראה טוב יותר , ואז תכיני את הטסטר צו'יס עם חלב וניל
היידה לישון
 

טאKילה

New member
ממש...../images/Emo178.gif

את יודעתתמיד דואגים להפריע לי לישון
נרדמתי טיפל'ה ו.....
 
למעלה