פתאום ירד לי האסימון

nightfever

New member
פתאום ירד לי האסימון../images/Emo70.gif

כשזה קרה לי בשבוע שעבר בפעם המי יודע כמה, הבנתי שאני כנראה מחפש משהו אחר! מה קרה לי? אז ככה, אחרי חודשים של הרפתקאות ועינוגים עם נשים לא מעטות, יפות יותר ויפות פחות, תמיד, אבל תמיד לאחר שרוקנתי את "המטען" והחרמנות נעלמת לה ביחד עם הזיקפה, אני חש בתחושת ריקנות איומה שאופפת אותי, לא מבין מה לכל הרוחות אני עושה שם ("שם" יכול להיות חדר לפי שעות, בית מלון, מושב אחורי של המכונית ואפילו בביתה של הפרטנרית..) ומחפש רק את הדלת על מנת לברוח...ואז הבנתי שאני פשוט לא מחפש רק סקס מחוץ למסגרת אלא מישהי שתהיה שם איתי ל...שיחות, לחוויות, לצחוקים קטנים...אבל אני נשוי!! אתם חושבים שאני נורמלי? אני כבר לא בטוח!
 

bugbuster

New member
../images/Emo35.gif משונה לי "הפתאום" ומאידך,

טוב מאוחר, כמובן, לא רק יפה, ולא רא אופה, אלא מי שמנטלית משתווה לך. נותנת לך גרוי אינטלקטואלי. במיקרים שלי, מדובר היה גם על מי שעולה עלי. (מה שלא קשה... )
ומאידך, הסתומה של הסביבה, אבל פצצה פצצה, ככה, לתפוס לכופף על ארבע ולהרביע. ותסלחנה הגבירות לתיאור המאוד זיכרי ומיתנשא, ושוביניסטי, והשד יודע מה לא עוד, ובכל זאת, לזיין פוסטמה כזו, אפילו אם היא על תקן בובת גומי חיה, לזיין בכוח, באנוכיות, כמשהו כמו אוננות מוגברת! לגמור, (לנער...) ואפילו לא להגיד מילה, לצאת מהדלת. גררררררר.. זה נשמע נורא, אבל. גרררררררררררר!
הייתה לי שותפה לדירה בזמנו. חתיכת פיצוץ של פיגורה. כן.. השדיים. השדייםםםםםםםםםם וכמו פולני, אני לא מתחיל עם השותפה. החברה הייתה כביכול חברה שלה, ואהבה אותה אגב כמו ריבה ולקרדה. והיא, השותפה, שיחקה בי. משהו במישחק שלה היה כדי לפגוע בחברה. עוד סיבה למה לא עשיתי כלום.
אבל, אחרי שנסתיימה המערכת עם החברה, היה זיון עם השותפה בעקבות מיפגש מיקרי. והתענוג, התענוג הנקמני היה אילעי. היא נמצאה להיות זיון עלוב, אבל להגיד לה, זה בשביל השנה ההיא? ואופפפ, החברה מאז, בהשוואה אליך, איזה זיון אלוהי היא הייתה.
נקמנות נכון? רישעות, אז מה. טוב, אני פולני. לא הסתרתי אפ'פ'ם.
 

פועמת

New member
גוף...

הוא רק גוף.. כלי לגעת, אך אם רוצה אתה לדעת תלמד את מוחך לגעת..
 

atatyy

New member
ומה אתה חושב שאחרים מחפשים ../images/Emo35.gif

בדיוק את מה שאתה מחפש קצת מזה והרבה מזה משהו קצת מענג והמון חוויות של האינטלגנציה כבר אמרו לך שהראש הוא באיבר הכי סקסי בעולם ?
 

niva99

New member
כי אין חדש תחת השמש....

"אמרו את זה קודם לפני לא משנה"....
 

אופיר35

New member
מוטב מאוחר מאשר אף פעם

וכן , אתה נורמלי,למרות שאיני פסיכולוג קובע זאת חד משמעית. היטיבה לבטא פועמת לגבי המוח בתגובתה.
 

bugbuster

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
כבר כתבו על זה פה בעבר

הפתרון של אותו איש היה לחזור הביתה לנסות לעשות את זה בבית,לחדש את הקשר עם האשה שהרי זה היה שם בהתחלה לכן התחתנת איתה לחזר לגלות אותה מחדש , זה משהו מוכר שבטוח שהשתנה מעט
 
בינינו

הרי אין כמו האדם שעימו בחרנו לחיות את חיינו. אין כמו האינטימיות והקירבה והמגע והחיבוק של האהוב שלנו, או של האהובה במקרה שלך. שומדבר לא משתווה לזה. ההנאות האחרות זה מה שהן, הנאות אחרות,חברויות, ידידויות. אבל אף אחת / אחד מהם לא יכול/ה לקחת את המקום של ההוא/ההיא שיושבת בלב, בנשמה. רק מה? אם זה מה שאתה מחפש - ואתה גם נשוי...אז..איפה הצחוקים עם האישה שאתה אוהב? איפה שיחות? החוויות? החיבוק? אולי זה חסר אצלכם ? אולי נכון יהיה להשקיע יותר אנרגיות בחידוש מה שדהה במקום בהתרוקנות פיזית? אותה המישהי שאתה רוצה שתהיה שםפ איתך אולי כבר שם- ופשוט לרגע איבדת מיקוד ? סתם הרהורים.
 

Spooner

New member
ממחזר

ממקום אחר: """ ..... כן, אנחנו קרובים אל התשוקות שלנו, מריחים אותן, ממששים אותן בכפפות לא נראות, אבל משהו בישות התשוקתית הזו נראה כקיים רק ברגע שלפני מימושו, כאילו מימושו הופך אותו למשהו אחר, כמו התאהבות במישהו שאינך יודעת מה הוא מרגיש. ישנם מבטים וחיוכים וכל הפנטזיות, עד לרגע בו בוחנים את ההשערות במישור הממשי. או אז מסתכנים באבדן החלום, ושהתשוקה הזו למשהו לא מוגדר לא תחזור, כי זוהי לא התשוקה לאותו מושא התאהבות, אלא התאהבות ברגש עצמו, בתשוקה הלא ממומשת. היא המקום הכי אישי, הכי ממומש, על פי התסריט שאנו בחרנו, ואינה תלוייה בדבר, אפילו לא במושא התשוקה עצמו. כך, אפילו אם התשוקה אינה ממומשת, היא מובילה אותנו למקומות טובים יותר בתוכנו, מקומות של דיאלוג פנימי, של אהבה לאני החולם, המעז לרצות, אך המקבל את המקום בו הוא נמצא בהשלמה ובאהבה. זה אשר גורם לנו לחוש שלא תמיד חשובה התוצאה, אלא כברת הדרך שעשינו. כמו שאמר לי הודי זקן: Be content not with what you have, but with what you are . """
 
למעלה