פתאום זה קרה..

night mistress

New member
פתאום זה קרה..

אחרי יום ארוך שבמהלכו עברתי כמה חוויות לא נעימות.. חזרתי הבייתה וחטפתי דחף לפתוח את המרלו-סוביניון שלי.. התחלתי בחיפושי אחר הפותחן היקר שלי (הוא בן למעלה מ-50 שנה).. והאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אין פותחן
הפכתי את כל הבית ואין זכר לאף פותחן, והיחיד שיש לי שבור
אין יין, אין פותחן, קשה..קשה..
 

Jack Daniel

New member
לוקחים מזלג....../images/Emo58.gif

ועם הידית דוחפים פנימה את הפקק או עם האצבע (לחזקים בינינו) ואז מתעוררים השד יודע איפה ומתחילים לצעוק: "פורום אלכוהול לנצח"....
 

night mistress

New member
../images/Emo26.gifמצאתי את הפותחן../images/Emo36.gif

לא זוכרת אם אמרתי אבל הפותחן הוא בצורה של מפתח.. מסתבר שהעוזרת חשבה שיהיה הולם לתלות אותו על מתלה המפתחות שליד הדלת..והנה אני חוזרת לי אתמול הביתה, תולה את המפתח..מסתובבת ללכת..נעצרת..עושה אחורה פנה..והנה הוא שם
עם כל המפתחות
 
למעלה