פתאום הקטנצי'ק לא נותן שנחליף לו בגדים

פנדה30

New member
פתאום הקטנצי'ק לא נותן שנחליף לו בגדים

בוקר טוב. הקטנצ'יק שלנו בן 4 וקצת חודשים. בשבועיים האחרונים הוא לא נותן לנו להחלי, לו בגדים- מקשית את גבו, משתולל עם הידיים ומגיע לצרחות, עד בכי. זה קורה בכל מקום- על שידת ההחתלה, וגם לפני/אחרי האמבטיה. אני לא חושבת שקר לו, לא השתנו הבגדים, ובעצם לא השתנה דבר בשבועיים האחרונים. מכירות את זה?- עצות? תודה.
 
נסי להלחיף לו את הבגדים עלייך

לפעמים המסגרת שנותנים לילד עוזרת לו. האם באופן כללי את יכולה בקלות להניע את אברי גופו? האם את יכולה ליישר את ידייו ולהוביל זרועות למעלה או לצדדים או שהוא נוטה להיות מכווץ?
 

פנדה30

New member
תודה, אבל...לא הבנתי

מה זאת אומרת 'עליי'?- ממש יושב עליי? (לא יושב, יושב...יושב, את יודעת). כי לא נראה לי שאצליח, וזה בטח יותר מסורבל, לא?- ואז זה יעיק עליו יותר, לא? הוא בעקרון די מכווץ, ולא מאוד מרפה (קיבל את זה מהצד שלי במשפחה...). עשינו קורס עיסוי, ואני עובדת איתו על זה. אבל שוב, חייבת לציין- זה סיפור שהתחיל ממש לאחרונה, זה לא היה ככה עד לא מזמן! תודה!
 
זו לא חייבת להיות ישיבה ממש

פשוט הניחי אותו על רגלייך כשאת יושבת ברגלים ישרות נסי כל מיני תנוחות עד שתמצאי מה נוח לך עיסוי זה מצויין
 

רחלוש29

New member
אני היית משחקת עם בתי לפני

לפני ההלבשה ולפעמים עדיין עושה זאת כשהיא לא מסכימה להתלבש היא בת שנה ו10 בקרוב אני משחקת איתה קוקו עם החולצה שלה או מראה לה כאילו אני לובשת את החולצה בקיצור היר בסוף מורידה ידיים ומסכימה להתלבש אחרי משחק קצר אפשר לנסות בהצלחה!
 
למעלה