פשוט עצוב...

star211

New member
פשוט עצוב...

אני אישית בחור דתי אבל שמעתי ממקורב שהקב"ה יחזיר אותו בתשובה שלמה.. ש"הרוהורים-האלוף בשחור" הושמע בערב שבת בשעה 10 ומשהו בגלגל"צ... אני יודע שאין הרבה מה לעשות רק להתפלל... שתהיה לנו שנה טובה!
 
למעלה