יווניה 007
New member
פשוט מקסים..... ../images/Emo99.gif
אני אולי נודניקית ומעצבן אותכם כבר לשמוע, אבל אני חולה על שלומי סרנגה......... אני כבר לא יכולה לחכות שיבוא לפורום... דרך אגב, יש לאמא שלי יום הולדת מחר.. איזה כיף לה........ שיהיה לכם יום נעים, ותראו את התמונה המגניבה של שלומי'לה שהכנסתי
אני אולי נודניקית ומעצבן אותכם כבר לשמוע, אבל אני חולה על שלומי סרנגה......... אני כבר לא יכולה לחכות שיבוא לפורום... דרך אגב, יש לאמא שלי יום הולדת מחר.. איזה כיף לה........ שיהיה לכם יום נעים, ותראו את התמונה המגניבה של שלומי'לה שהכנסתי