פשוט מקסים.....

פשוט מקסים..... ../images/Emo99.gif

אני אולי נודניקית ומעצבן אותכם כבר לשמוע, אבל אני חולה על שלומי סרנגה......... אני כבר לא יכולה לחכות שיבוא לפורום... דרך אגב, יש לאמא שלי יום הולדת מחר.. איזה כיף לה........ שיהיה לכם יום נעים, ותראו את התמונה המגניבה של שלומי'לה שהכנסתי
 

ThaGaPa

New member
רואים שהתמונה גנובה

איפה מצאת אותה?? לא הצלחת למצא תמונה יותר ברורה ויותר טוב תמצאי תמונה שהוא מחייך!!
 
למעלה