פשוט לא להאמין

נשואה 32

New member
פשוט לא להאמין

אתמול פירסמתי פה סיפור מאת חנוך לוין שהוא אחד הכותבים הטובים שהיו לנו. וקיבלתי שתי תגובות האחת היתה שזה זבל כתוב והשנייה היתה שזה לא שווה קריאה כי זה לא שחר, כלומר בציניות. אנשים עד לאן תגיעו מרחמת עליכם.
 
אין צורך שתרחמי עלינו

אם תרחמי על עצמך - דיינו! אנחנו בני-אדם, לא מוכנים שתגידי לנו שכל מה שאנחנו רושמים זה זבל, ואח"כ תצפי שגם נמשיך לקרוא את הודעותיך.
 

נשואה 32

New member
אולי........

אולי תזדהה ותראה את פניך האמיתיות. ואני כן ומאוד מרחמת עלייך ולא אוסיף במילים מה אני חושבת עלייך כדי שההודעה לא תימחק אבל אילו בהחלט לא דיעות חיוביות. אז מה שנותר זה לרחם עלייך.
 

יאצפן

New member
אולי../images/Emo117.gif

את חנוך לוין הבאת, תגובות ברבריות קיבלת, ראי מה לנו כי נלין עלינו? זה החומר לצערי, והמשכיל ביום ההוא ידום. לי זה היה נחמד, כמו בשבוע שעבר נושא אחר של לוין שכתבת. קבלי
 
נשואה.....

אם נוציא את "הירידות" שלך על כולם פה מהתמונה...ונתיחס רק על עניין הסיפור שכתבת..אז... את יודעת כמה פעמים אני כתבתי משהו פה ולא היו תגובות??? אנשים קוראים, אם בא להם להגיב - מגיבים ואם לא עוברים הלאה... אף אחד לא מחויב לענות פה על משהו. וזה לא אומר שצריך לרחם! ותחשבי ברצינות, את כ"כ אוהבת להיות בחברת אנשים שמסכנים ויש לרחם עליהם? די.. <<וזה נאמר באמת מכל הלב ולא במטרה ליצור מריבה, פשוט תפנימי>>
 

נשואה 32

New member
היי קוקה קולה

כנראה שלא הייתי מספיק ברורה אז הבהיר את עצמי ואשלח לך גם מסר שזה בוח יגיע אלייך. לא ציפיתי לתגובות מי שקרא ונהנה כתב לי בתיבת המסרים, אבל התגובות שקיבלתי הן שזה זבל כתוב ולא שווה קריאה כלומר התקפה אישית על הכותב ואני בכל הזדמנות מבקשת שיתייחסו לתוכן ההודעה. ובכלל הסיפור היה של חנוך לוין שלדעתי הוא אחד הכותבים המוכשרים והטובים שהיו לנו. וזו היתה התקפה אישית לשמה. לכן לא נותר לי אלא לרחם.
 
או קיי...סבבה. את רוצה לרחם תרחמי

אבל! למה להכליל את כולם? למה להגיד שאת מרחמת פה על כולם? מאוד מעליב! וכנראה שמי שכתב לך את התגובה (שאין לי מושג מי הוא) נפגע ממך פעם. אני לא מאמינה שמישהו יכתוב לך סתם ככה תגובה כזאת. שורה תחתונה... כל אחד צריך להתסכל על הדבשת שלו. <<שוב, לא במטרה ליצור מריבה! בבקשה אל תגררי אותי לזה, הכל בנועם
>>
 

קסומה

New member
איך ידעתי שסוף היום הגיע???????

המריבות התחילו........................חחחחחחחחח
 
שששששששששששששששש

אפחד לא רב פה! מנהלים דיון בלבד! ושאפחד לא יעיז להביא את זה למריבה... לא כשאני פה....
´בנת????? עמוד נוח....חחח
 

נשואה 32

New member
אז ככה........

הסיפור שכתבתי בפורום ושוב הוא לא שלי מדבר על גאווה ועל מריבות מיותרות ומוסר ההשכל שלו הן בתחום האישי והן בתחום הפוליטי הוא שנפסיק לריב. פירסמתי את הסיפור לאור מה שקורה בפורום וראו לאילו תגובות זכיתי..... אינני מכלילה פה את כולם מי שלא הבין אותי וניפגע אני מצטערת דיברתי רק על שני אנשים שהתקיפו את הודעתי בצורה המגעילה ביותר. לדעתי הם אפילו לא קראו את הסיפור. קיראו את הסיפור שוב ותבינו שכוונתי היתה להפסיק את מלחמות הגאווה ובמיוחד את המלחמות המיותרות. מפרסמת אותו שוב, תהנו. ויום טוב לכם.
 

קרמבובת

New member
ממ..לא נכון הוא לא דיבר על זה..

הוא דיבר על אבא שלייי
אהמ... הוא דיבר על אבא שלי
 
למעלה