פשוט דיכאון..

בתש1

New member
פשוט דיכאון..

הייתי היום אצל סבתא שלי בבית החולים..במחלקה של אנשים מבוגרים נכנסתי לדיכאון.. כשאתה שם ורואה את כל הסבל ,הכאב ,החוסר עונים אצל אנשים המבוגרים האלה שעד לא מזמן היו הכי מתפקדים בעולם..שלפני עשרות שנים חיו וחלמו ורוצו בדיוק כמונו..יושבים מחוסרי מעש סובלים ,עצובים,זקוקים לעזרה בכלל דבר, ונראה רק שמחכים למוות שיגאל אותם מיסורם.. לדעתי, זקנה זה הדבר הכי נורא שקיים.. אני רוצה להתאבד בגיל 78.
 
הם גם רוצים להתאבד?

למה את מחליטה עכשיו על העתיד, בבוא היום תחליטי.
 

בתש1

New member
היא כל הזמן אומרת שהיא רוצה למות..

ואני מבינה אותה לגמרי..היא רק סובלת..אין לה רגע אחד של הנאה..
 
לדעתי

חלק מהזכויות של אדם זה להחליט מתי הוא ימות. כמובן שצריך מערכת שתסביר לו את משמעות הצעד ותמנע מעשים פזיזים. אבל מי שיתעקש זו זכותו המלאה!
 

מתלבט13

New member
עם קצת כסף

יש מקום באירופה שעושים המתת חסד באופן חוקי למהדרין, אם היא באמת רוצה.
 
את לפחות יודעת

אני גם את הסיבה לא יודע. הערב דוקא הייה מצברוח מרומם בעבודה דיברנו צחקנו ובהמשך הערב תקף אותי מין דכדוך מעיק כזה שבא משומקום. אווף למה רע לי.
 
זקנה זה דבר כיף

כשיש לך דברים יפים להיזכר בהם. זהו הזמן ליצור את הזכרונות עבור העתיד. כמו שרוג'ר אומר. The memories of a man in his old age Are the deeds of a man in his prime.
 

Moon rise girl

New member
עצוב ומפחיד

כתבתי על זה לא מזמן, על הפחד האיום שלי מבתי אבות ועל חוסר האונים שהוא מסמל עבורי. מבחינתי בתי אבות, מחלקות של זקנים וכו', הם המקומות הכי עצובים בעולם. נראה לי שהזיקנה היא איזה שהוא באג במערכת הייצור של המין האנושי, אנשים מגיעים בגילאים מבוגרים למצבים של חוסר אונים וסבל במקום לסיים את החיים בכבוד.
 

בתש1

New member
זה פשוט מטורף..

זה כל כך מכאיב לראות את זה..שאני ממש לא מסוגלת להכיל את זה, שזה באמת קיים..
 

בתש1

New member
בפרוש כן,

את מבינה את האבסורד..כשאדם כבר רוצה למות סוף סוף אז גם אז הוא לא יכול..מתעללים בנו עד הסוף..
 
ואת לא חושבת

שהיא נהנית שהנכדה שלה מטפלת בה? זה נחת בשבילה? היא לא מעדיפה להיות בחתונה של הנכדים שלה? ואפילו נינים?
 

naty 1

New member
טוב שבחרת

גיל מדויק ככה יהיה לך יותר קל לממש
 

naty 1

New member
למרות

שהשאיפה לחיים איננה קשורה דוקא לטוב שאפשר להפיק מהם אלא יותר לפחד מהחידלון. אדם מתרגל לכל מצב בחייו, ע"ע מלחמות, שואה, נכות וכדו', אבל אדם אף פעם לא מתרגל באמת לאפשרות החידלון. בקיצור בואי נדבר כשתגיעי ל-78. ולא לדאוג, מלאך המוות כבר יודע איך להשיג אותנו כשבאמת כשל כח הסבל ביום שיזועו שומרי הבית והתעוותו אנשי החיל ובטלו הטוחנות כי מיעטו וחשכו הרואות בארובות וינאץ השקד ותפר האביונה - ילך האדם אל בית עולמו וסבבו בשוק הסופדים
 

בתש1

New member
נכון..

כשאתה מדייק עם עצמך יותר קל לישם..כי הכל ברור ומדויק..
 
הזקנה מנוולת.

ביום שאני אזדקק לעזרה בשביל להשתין / ללעוס. אני אפרד יפה מכולם. אוריש את רכושי לשלושה אנשים שאני אחשוב שהם יעשו עם זה דברים יעילים אקבור את יומניי. ואבלע המון כדורים. אשתה בקבוק ויסקי אחד ושלושה וודקה וכוס יין אדום. ואכנס למיטה. אהה ואת הכל אני אתעתד במצלמה. סתם כי זה נראה לי מגניב.
 
למעלה