שלום לכולם וערב טוב.......
כתבת יפה מאוד מר כושר. ועכשיו אני הולך לנסות את זה על השכנה השמנה שלי ורדה, זאת שצועקת ומרביצה לבעלה מחלוף. אם גם אני מקבל מכות,אתה תהיה אשם! ערב טוב גם לגיברת מנהלת של הפורום הנחמד הזה. כפרה עליך,ככה אני כותב מפני שאני נורא פוחד מהשכנה השמנה שלי, ומחפש פתרון לבעיה.
כתבת יפה מאוד מר כושר. ועכשיו אני הולך לנסות את זה על השכנה השמנה שלי ורדה, זאת שצועקת ומרביצה לבעלה מחלוף. אם גם אני מקבל מכות,אתה תהיה אשם! ערב טוב גם לגיברת מנהלת של הפורום הנחמד הזה. כפרה עליך,ככה אני כותב מפני שאני נורא פוחד מהשכנה השמנה שלי, ומחפש פתרון לבעיה.