פרק 4 עונה 5

shelikon

New member
פרק 4 עונה 5 ../images/Emo58.gif

פרק חביב, לא התרומם יותר מדי (הקודם היה הרבה יותר טוב) הבת של אוליביה היא פשוט אישה שטן, נוראייית!!!
ורוזי אודונל ממש גדולה בתפקיד שלה, נורא משעשעת
 

יופי21

New member
../images/Emo58.gifפרק נחמד

אהבתי את כריסטיאן בתור פלייבוי,ושהסתבך לו עם הסטיה ,ואיך בהפוכה הגיעה הנזירה והוא לא עמד בפניה,כייף לראות את הדמות שלו מתפתלת מידיי פעם
 

טיי 1

New member
וואו ../images/Emo58.gif 5x04 דווקא מאוד נהניתי,

גם פרק עם כמה עלילות במקביל, לא היה רגע מת, רעיון "שדידת הישבנים", הסיפור עם אנני, שהיה מפלצתי (וגם באמת לא סביר - מה - אי אפשר לראות שעדן היא בחורה מפלצתית עם בעיות רציניות ? זה כזה קשה להוכיח לג'וליה את זה ? ). כריסטיאן אומנם לא יעבור מהפך, והיו פרקים יותר קיצוניים מזה שהיה לו סיכוי לכך (ואף למסד את עצמו עם מישהי אחת - קימבר למשל) , כי זה יהרוס את הקונספט של הסידרה , אבל בכל זאת היה מרגש, ונוגע לראות את הסיפור של כריסטיאן בפרק. ממש מהנה, ונכנסתי לתוך הפרק .
 

GaIi4697

New member
אויש איזה פרק../images/Emo99.gif

מישהו יודע בת כמה אנני? אני מתעצלת לחשב, משומה אני תמיד זוכרת שהיא בת 8 וזה קצת לא הגיוני עכשיו
 

limors2

Active member
היא עדיין די צעירה../images/Emo58.gif

וזה קצת עצוב לראות שהיא מתחילה ללכת בדרכו של מאט ולהשתגע
 

shelikon

New member
אם היא לא ../images/Emo58.gif

הייתה משתגעת זה היה קצת משעמם, והיא צריכה להיות משהו כמו 13 פלוס מינוס
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif לא יודע אם "שגעון" זו המילה הנכונה,

אבל בהחלט יש לה תסמונות שמאוד משקפות את הדור העכשווי, שאני כבר לא חלק ממנו, אבל מפחיד אותי לחשוב מה קורה שם (אחיניות שלי בנות פחות מ 13 שרואות תוכניות שאני עד גיל 18 בזמני לא הייתי רואה, ילדות בנות 10 שמדברות באי סי קיו עם ילדים גדולים מהם כמעט כפול בגיל ועוד... אז נכון שהמשחק של אנני, וכל הקטע עם עדן קצת מופרך (כאילו מה , ג'וליה באמת לא רואה את האסון הנורא להשאיר את הבת שלה עם עדן ?), ואנני - זה שהיא עשתה את הקטע ש"יש לה צמיגים בבטן", זה היה מאוד מאולץ ... ובכל זאת - הרעיון על ילדות בגילה, שככה מושפעות - מזעזע, ואפילו שהמשחק היה לא אמין - לצערנו זה משקף את המציאות.
 

shelikon

New member
זה באמת מפחיד ../images/Emo58.gif

מה שקורה לילדים/נוער היום, אבל הכל טמון בהורים והם היחידים שיכולים לפקח או לשנות משהו. וג'וליה לא רואה שום דבר רע בזה שהיא משאירה את אנני עם עדן כי היא לא באמת מכירה את עדן, היא לא יודעת שהיא נחשה מניפולטיבית שמנסה לפתות את הגרוש שלה בלי שום בושה. ואנני לא מבינה על מה היא מדברת כי היא לא באמת חושבת על עצמה את הדברים האלה היא פשוט מושפעת מאוד מעדן היפה שכביכול יודעת הכי טוב ומה לעשות, זה גם הגיל שמתחילים להתעניין בבנים אז היא מנסה להיות כמה שיותר מושלמת ולתת להם מה (שהיא חושבת) שהם רוצים.
 

GaIi4697

New member
הו../images/Emo58.gif

אף אחד לא דיבר על הקטע של שון VS שון זה היה קטע ממש טוב
 

טיי 1

New member
לגבי הקטע הזה ../images/Emo58.gif

באמת תהיתי, כי הוא היה קצר, ועבר כאילו בלי תשומת לב גם בסידרה , בסוף הפרק ככה , כלאחר יד, אבל - לדעתי הוא היה הכרחי כי - הוא חסך לנו את העלילה שכולנו חשבנו בראש שהולכת להיות : הרי קלאסי באופרות סבון -זה שבפרקים הבאים עדן תנסה לפתות את שון, הוא יתפתה, או לא , לא משנה, היא תשתמש בזה נגדו, או בצעקות היסטריות ודרמה מזוייפת תצעק שאנס אותה, ותעשה פרצוף בוכה לאימא, ג'וליה ואוליביה תהיינה מזועזעות , שון יפול לקרשים , בלה בלה בלה... בזה שהם "חשפו" את התרחיש העתידי הזה, הם פסלו אותו מלקרות בדיוק כך... ולכן - זה לא יילך ממש במסלול הצפוי הזה...אנחנו עוד נראה את עדן עד סוף העונה, אבל בתכסיסים קצת יותר מקוריים מהתרחיש שהם "שרפו" בפרק הזה ע"י שיחת שון-ושון.
 
למעלה