פרק 21- לחץ אטומי

YossihNew

Well-known member
|מזיע|

אז האם הבנים ישיגו דייט לנשף?

מה שלי תעשה נגד סקיי?

ומה יקרה כשאוקו יגלה שיש עוד חייזרית בעוצמה?
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
מסכן דניאל גד. עכשיו גם לדבר חייזרית?

לא תצליחי, איריס. לא תצליחי לדבר איתו. למרות שאיתך הוא דווקא כן דיבר. באמת מעניין מה היה שם. אלא אם זה דארת' ויידר ואוקו הוא אבא של אריק!

אז אוקו הוא אסיר נמלט... זה יפה. חבל שעד שדניאל גד מקבל סצנות משמעותיות כרע הוא מזבל בשכל בחייזרית...

אגב- מי שלא ראה את הפתיח של סקיי עם המוזיקה של בילי מפסיד.

יופי, ליאור. אחלה. אבל ברוש מוזר. יופי, עכשיו לברוש תהיה חברה ולא יצחקו עליו וישירו לו "הנה ברוש לבדו". סופסוף ליאור. סופסוף יש לה סצנות! נורמליות! רואים אותה! מדברת! לא מסכימה עם הברך של שלי! אריק, תקנה לה גם מחרוזת ותשים לה על הצוואר.

הנשף הוא הידיד הכי טוב של הביץ' הזועמת. רק שתדעו.

מסכן חגי. אבל בטוח אוקו יטעה.

מינהל עסקים? לא, ליאור לא הייתה קשורה לזה, היא נלקחה כצאן לטבח בידי שלי ובכלל, היא מסתירה את מי שהיא באמת. כן, שמלה יפה. אבל אריק, למה אתה לא שם לה מחרוזת על הצוואר?

כמה הן הולכות בכביש הזה? ליאור, די להסכים עם שלי. ליאור, את 21 פרקים ג'ינגלת בין שתיהן והסכמת עם שתיהן. פתאום קשה לך? ועד שהיא התחילה לצעוק היא משתתקת ישר. אגב, יש סיבה ששלי רוצה מאוד להיות מילי?

אבל למה היא חשבה שמדובר בחייזר מלכתחילה? חבל.

רק מקס נראה ממש מטומטם ועם מבט די דבילי. אגב, את עידו ראיתי בנבסו ביום שישי. הוא נראה מוזר כדתי. ואז גם ראיתי קיבוצניקים והיה לי מוזר להתרגל אליו כאל יהל שוב. ליאור אחרת שאתה לא מכיר.

אבל למה איריס חוקרת? גיורא אמור לעשות סדרות של חקירות של הילדים. לא של המבוגרים! הוא אמר שהמבוגרים אימפוטנטים! איריס לא אימפוטנטית! אז עכשיו יאשימו את סקיי. טוב, שמישהו יתן לחגי לנסות לעשות הצרחה, תראו איך הוא לא מסוגל לעשות כלום. הפרויקט נסגר, אז יקום מצפה, אתה לא מכיר את השר?

אוגר, קיפוד... המון חיות יש כאן. פתאום קלטתי שהשם של שלי עצמו הוא שם ממש אנוכי. אבל מה הברך של שלי חושבת על כל זה? ומתי אני אפסיק עם הבדיחה הזאת? אני מנסה להבין מי מהתושבים של עוצמה במסגרת הניצבים הכי מוזר. ליאור מסתכלת על שלי במבט של "אני רוצה או לא רוצה? מה אני אמורה להחליט? חדש לי כל הקטע הזה". הן השטן?! אתה שותה סודה, מקס! החיידק המעוכב גדילה הזה הוא החבר הכי טוב של בר. כל המדינה חושבת שיש בו משהו חמוד. גם שלי, מסתבר. אבל אולי זה הקיפוד...

אוקו שורף את עצמו. כמעט. "החברה של הבן שלי שהייתה חברה של הבן השני שלי". יפה.

אוי, כרטיס אשראי. בעייתי. אתם יודעים שמשהו יקרה פה. עצוב לי לפעמים על ליאור. ממש. המון דיו.

אתם באמת לא רואים בעיה עם מילי? לפזר את ההפגנה? יש זכויות במדינה הזאת גם אם השר לא יודע!

עכשיו יש איתות.

יהיה בלגן...​
 

שיר m

Well-known member
כל הדברים הולכים להשתבש בבת אחת.

חגי, יכולת פשוט לעשות סימן עם היד של לכתוב, היו מביאים לך דף ועט.

תבחרו את החברים שלכם. נגיד שלי - פחות טוב.
 
למעלה