פרק 19~

איזה פרק חמודדדדדד

סאי כל-כך מתוך=] (איך הוא שיחק גו עם היקארו חח..) וגם היקארו היה חמוד איך הוא שמח שניצח את מיטאני חח.. פרק ממש מצחיק ומהנה=)
 
באי מתרוצץץץץץץץץץץץץץץץץץ ^______^

מיפ! זה היה פרק פשוט חמווווווווווווווווווווווווווווד 3> סאי מתחיל להתרוצץ מסביב להיקארו בהתלהבות! ועכשיו כשהיקארו סוף סוף משחק נגדו הוא צובר תאוצהההההההה 3> סאי מקבל 10 נקודות על הפרק הזה!
 

PENELO

New member
סאי מקבל על כל פרק 100 נקודות *.*

P: מושי מושלם שכמותו *~*
 

PENELO

New member
סאיייייייייייייייייייייייייי ! *.*

הוא כזה חמוד !!!! *.................* והיקארו השתפר *~* חממוד *__* היא פרק חמוד XP סאיי *~*
 

star_female

New member
פרק חמוד XD

ההתחלה היתה נורא חמודה, כשמיטאני "נכנע" (כל כך היה קשה לו להודות בזה ^^; ) והוא והיקארו התחילו לריב ^_^ בכלל, כולם היו נורא חמודים XD סבא של היקארו הזכיר לי את היקארו בהתנהגות. XD סאי ברגע פילוסופי: "עד מתי יתנו לי האלים להיות אנוכי?" :X אקארי מכחישה שהיא מחבבת את היקארו... מסכנה :X היקארו נופל במדרגות כשהגובאן מגיע XD סאי חמוד~ "מה נעשה? מה נעשה?" *רץ סביב* והניגירי, וזה שהוא שיחק הפוך XD
טסוטסוי רוצה גם לשחק איתם~ :< אבל יש בחינות... הטורניר הבא :X קישימוטו~ "סרט מנגה"?... חוברת, או ספר אם כבר. >.> והפואנטה של הפרק: כולם מתחילים להבחין בהיקארו~ הוא באמת השתפר המון, והרבה מזה בזכות סאי, אבל גם בזכות הכישרון שלו. הוא כל כך כשרוני.
 

star_female

New member
בסוף, לפני

שהיקארו פגש את קישימוטו סאי שאל אותו אם הוא הולך לקנות "עוד סרט מנגה". אני שמחה שלא אתה כתבת את זה (או לפחות לא התכוונת לזה?) :X
 

Navidshi

New member
../images/Emo182.gif ../images/Emo46.gif

בתרגום שלי כתוב "קונה מנגה". אולי הייתי צריך לפשט את זה ולכתוב קומיקס, כדי שלא יהיו אי הבנות, אבל קשה לי להבין למה סוזי נתנה להם לשנות את זה. אני הולך לברר את הנושא מחר.
 

Navidshi

New member
../images/Emo182.gif לצערי

לא דובר איתי עדיין על ספיישלים, רק על 75 הפרקים של הסדרה. אם הערוץ קנה גם את הספיישלים, אני מקווה ומאמין שאני אתרגם גם אותם.
 

eden242

New member
אבל

סאי ברגע פילוסופי: "עד מתי יתנו לי האלים להיות אנוכי?" :X זה היה רגע שהוא נראה כ"כ בישי. הכי הכי הכי בכל הסדרה.
 
למעלה