פרק השבוע: Signs and Wonders

1Shir

New member
פרק השבוע: Signs and Wonders

הפרק עם איש הדת והנחשים. לא היה מאוד מעניין, במיוחד שמולדר וסקאלי הופיעו מעט יחסית. אם הבנתי נכון, הפרק מסמל שהאמונה שמשאירה את הכול ביד משמיים היא אחיזת עיניים, ושאנחנו צריכים להיות אקטיביים, לפקוח עיניים ולפעול על פי הלב. אה, וגם שיתכן שהשטן מסתובב בינינו ונראה כבן אנוש רגיל... 2 דברים שלא הבנתי בפרק: 1. מה היה המשפט האחרון של מולדר בפרק? הוא שוכב בביה"ח וסקאלי אומרת לו שאם זה היה מבחן, הוא עבר בגדול, כי הוא לא מת ורק הוכש קלות. הוא אומר לה איזה שלוש מילים שלא קלטתי והם נורא מחוייכים (או שהם סתם "playfull"...) 2. קצת מוזר שסקאלי לא הצליחה להתגבר על אוקונור שתקף אותה. לא לימדו אותה להעיף איזו בעיטה כשמישהו מחזיק אותה?
 
לא אהבתי את הפרק

התשובה לשאלה השניה שלך היא שסקאלי הייתה עסוקה מידי בלפחד מהנחשים, כשיש לך נחש שלוחש לך באוזן במרחק הכשה לפעמים הוא מעסיק את הדעת יותר מאנשים כמו אוקונור, מאבדים את העשתונות במקרים כאלה. בכלליות לא אהבתי את הפרק, מה שכן אהבתי היה הסוף כשמאלדר מכוון את האקדח לכומר ופותר את התעלומה כולה, הזכיר לי קצת את הקטע שהוא מגלה את כל הסיפור של מליני המדהים. בהמשך לשרשור הקודם שבו דיברנו על כך שמאלדר מסוגל לפתור גם פשעים שאינם תיקי איקס אז בפרק הזה אמנם היה משהו על טבעי אבל לפחות חצי פרק מאלדר וסקאלי לא ידעו את זה וחשבו שהם חוקרים מקרי רצח רגילים אז שוב יש לנו עוד פרק שבו מאלדר חוקר מקרה רגיל.
 

LoLo16

New member
גם אני לא אהבתי.

לדעתי סקאלי דווקא יצאה מזה דיי בקלות... סצינה אח"כ היא התנהגה כאילו לא קרה כלום. מאלדר לא חשב שזה רצח רגיל. הוא חשב שיש שם משהו על טבעי עם כל הנחשים שפתאום רוצחים מישהו. סקאלי חשבה שזה רצח רגיל. בקיצור, פרק משעמם.
 
בהתחלה הוא חשב שיש משהו על טבעי

עם כל הנחשים, אבל אחר כך הוא התחיל לחשוב שזה רצח רגיל.
 

hrgo

New member
פרק בעל מוטיבים נוצריים רבים יותר

מידיי...
 
למעלה