פרצו לנו לבית וגנבו תכשיטים בשווי 300 אלף שח

danrez

New member
פרצו לנו לבית וגנבו תכשיטים בשווי 300 אלף שח

שלום לכולם, היום בערב פרצו לנו לבית וגנבו לנו תכשיטים, יהלומים, זהב וכסף השווי של יותר מ300 אלף שקל. הזמנו משטרה והגיע נייד סיור של משטרת חדרה והם אמרו לנו שמז"פ יגיעו מחר אך בכל מקרה אפשר להגיד שלום יפה לרכוש כי הוא לא יימצא יותר. האם יש משהו שאפשר לעשות עם זה??? האם אפשר איכשהו להחזיר את הרכוש שנגנב??? האם ישנה כונפייה שפורצת לבתים בזמן האחרון באזור חדרה?
 

sandip

New member
לנו פרצו לבית וגם גנבו את הרכב

הגנבים לקחו מהבית את מפתחות הרכב וברחו איתו נזק מטורף זה כשפורצים וגונבים לך את הבית והרכב
 

שלום30

New member
פריצה לבית

אני מקווה ומאחל לך שהרכוש הגנוב ימצא כולו בשלמותו ושהגנבים ילכדו ויבואו על עונשם. אתה מוזמן לקרוא את התגובות באשכול הבא עם מקרה דומה לשלך שקרה ונכתב כאן לפני כמה חודשים.
 

danrez

New member
הכנופייה פועלת באזור חדרה פרדס חנה

שלום לכולם כמה עידכונים... לפי מה שאמרו לנו במשטרה, מדובר בכנופייה של חבר'ה צעירים (בני נוער) שפועלת באזור חדרה פרדס חנה כרכור כנראה עושים תצפית הרבה זמן לפני שפורצים. לפי מה שמספרים לנו השכנים, בזמן האחרון באזור הבניין שלנו 3 צעירים שאינם מהאזור (אנחנו גרים בשכונה קטנה כל אחד מכיר את כולם באזור) אחד מהצעירים הינו בלונדיני והשניים האחרים ממוצא קווקזי. במידה ומישהו שם לב לתאור וגר באזור שידע להיזהר! במידה ומשהו גם כן היה קורבן של אותה הכנופייה תשלחו לי הודעה בפרטי אולי ניתן יהיה לפעול בצורה פרטית.
 
איך הם גילו שבבית יש מזומן ותכשיטים יקרים?

או מישהו פיטפט אולי הביביסיטר או הם שמו לב לכל מיני דברים
 

alex155

New member
האמת היא ש...

הכנופיות האלה הן הרבה יותר מכנופיות כמו שהיינו חושבים עליהן. בחלק מהן יש אנשי מודיעין שרק מלקטים מידע - פייסבוק, בייביסיטר, ילדים, מעקבים ואפילו בסופר. אני ממש לא מתכוון לומר בזה שצריך להתחיל להיות פרנואידים בנוגע לכל פיסת מידע בחיים שלנו, אבל צריך לדעת שיש היום הררים של מידע עלינו בכל מקום שמשמש את הכנופיות האלה. בלי לדעת שום דבר על המקרה שלך אני מנחש שלא פרצו אליך "סתם ככה".
 
בלי עונש מרתיע שווה להם להיות גנבים

שמעתי שאין עונשים רציניים על הגנבים ככה "ששווה" להם לפרוץ ולהחביא את השלל ולהכנס קצת לכלא
 

קרבינוש

New member
בתי המשפט גוזרים עונשי מאסר קצרצרים

לא מזמן גזר בית המשפט כמה חודשי מאסר בלבד על גנבים שנתפסו וזה מוריד את המוטיבציה של השוטרים להתאמץ וללכוד את הפורצים בצורות מתוחכמות יותר או פחות, כי למה להם להשקיע אם בסוף בית המשפט ישחרר או יקל עם הפורצים בעיה!!!
 

שלום30

New member
הדבר אינו צריך לרפות ידי השוטרים

למרות שזה יכול להעלות פקפוקים ולהוריד מוטיבציה...צריכים לעשות את העבודה כמו שצריך וכמו שכתוב.
 

קרבינוש

New member
צודק, אבל זה מתסכל ומוריד חשק.

נהפכים לרובוטים שעושים עבודה שוחקת כמו לתת למישהו לבנות בית ולהרוס ושוב לבנות ולהרוס ושוב לבנות ולהרוס וכמובן בתשלום.
 
למעלה