פרסום חוות דעת על חנויות ונותני שירות בענף
שלום לכולם,
לאור ריבוי המקרים לאחרונה, בהם גולשים בפורום באים ורוצים לשתף מניסיונם ולחלוק חוויות, לשתף לגבי רמת שירות שקיבלו בחנות כלשהי, לקטר על שירות רע שקיבלו או סתם לזרוק מילה טובה למכונופן שלהם שהולך איתם בבוץ ובפודרה שנים ארוכות, אני שמח לבשר על אוקיי רישמי לביצוע הפעולות הללו על גבי הפורום מהיום והלאה.
כמובן שגם במקרה זה נצטרך מערך מסויים של כללים, כדי שלא יהיה פה ברדק ולא נהפוך ל"פורום השמצות וגידופים" או לחילופין ל"פורום פירסום סמוי ולא מתוחכם".
הכללים -
כל פרסום חוו"ד חיובית/שלילית על חנות או נותן שירות בענף צריכים לעבור דרך המנהלים באמצעות המסרים טרם הפרסום בפורום, ורק לאחר שאנו נאשר את הנוסח, המפרסם יורשה להעלות את הפוסט שלו לפורום. כל פרסום בלתי מאושר שיועלה ללא האישור שלנו יימחק.
חשוב להבהיר, שלא מדובר על סתם תגובה למישהו ששואל "איך אופני טרק???!", אלא ספציפית למקרים בהם בא לכם כאמור לפרגן על שירות טוב או להתלונן על שירות רע, כשנעדיף שתשמרו על שפה נקיה, תרבות וקצת קלאס...
אחרי הכל, מטרת הפורום היא לקיים קח-תן של דיעות וגם המלצות והשמצות באים בחשבון הזה.
אז יאללה, צאו לדרך
שלום לכולם,
לאור ריבוי המקרים לאחרונה, בהם גולשים בפורום באים ורוצים לשתף מניסיונם ולחלוק חוויות, לשתף לגבי רמת שירות שקיבלו בחנות כלשהי, לקטר על שירות רע שקיבלו או סתם לזרוק מילה טובה למכונופן שלהם שהולך איתם בבוץ ובפודרה שנים ארוכות, אני שמח לבשר על אוקיי רישמי לביצוע הפעולות הללו על גבי הפורום מהיום והלאה.
כמובן שגם במקרה זה נצטרך מערך מסויים של כללים, כדי שלא יהיה פה ברדק ולא נהפוך ל"פורום השמצות וגידופים" או לחילופין ל"פורום פירסום סמוי ולא מתוחכם".
הכללים -
כל פרסום חוו"ד חיובית/שלילית על חנות או נותן שירות בענף צריכים לעבור דרך המנהלים באמצעות המסרים טרם הפרסום בפורום, ורק לאחר שאנו נאשר את הנוסח, המפרסם יורשה להעלות את הפוסט שלו לפורום. כל פרסום בלתי מאושר שיועלה ללא האישור שלנו יימחק.
חשוב להבהיר, שלא מדובר על סתם תגובה למישהו ששואל "איך אופני טרק???!", אלא ספציפית למקרים בהם בא לכם כאמור לפרגן על שירות טוב או להתלונן על שירות רע, כשנעדיף שתשמרו על שפה נקיה, תרבות וקצת קלאס...
אחרי הכל, מטרת הפורום היא לקיים קח-תן של דיעות וגם המלצות והשמצות באים בחשבון הזה.
אז יאללה, צאו לדרך