פרנטר לצלילה

Dordiv

New member
פרנטר לצלילה

יש לי כוכב שני שעשיתי לפני חודשיים ולא יצא לי עוד לצלול עקב
דקומפרסיה שהיה לי מהכוכב השני ...
לא היה לי משהו חריג בצלילה אלה העמסה על הגוף באותו סופש חוסר שינה חוסר אוכל ופעילות יתר שתרמה לזה ...
אני מת לחזור לצלול ואני מחפש שותף שמוכן לעשות איתי גם כמה צלילות יחסית רדודות בהתחלה ... יש לי יום צלילות והשכרת ציוד במועדון דיפסיאם..
אשמח שמישהו יבוא איתי אין לי כל כך פרטנרים לצלילות =\
אני בן 22
 
דבר עם השיח

תראה עם שיח סלימאן אם הוא יכול לבוא איתך, אתה תהנה איתו בצלילות.
ותעשה נייטרוקס לפני הצלילות, יכול לעזור במניעה של הדקומפרסיה.
 

bkeilat

New member
שאלה

רופא אמר לך שמותר לחזור לצלול? שמע, זה לא מצב שהרווחת בזכות את הנסיעה שלך לתא הלחץ. אינני מכיר כמובן את המקרה שלך אבל לחטוף מחלת דקומפרסיה במהלך או אחרי קורס צלילה בסיסי זה אירוע מאד נדיר. בהרבה מקרים יש גורם פיזיולוגי מעבר לתירוץ שלא ישנת, שתית, התייבשת, וכו'. עשית בדיקת PFO באולטרסאונד או בדיקות אחרות?
 

Dordiv

New member
עשיתי PFO וגם הלכתי לניורולוג.

תאכלס רק אסרו עלי חודש לצלול ועבר כבר.
 
למעלה