פרנזל רומב באים שוב לישראל!!!!

zangjyahoof

New member
פרנזל רומב באים שוב לישראל!!!!

זה היה יכול להיות נחמד הא.... מצטער... אבל הופעה של: man alive major glory evil weasel הלהקה של קורי השמן הטמבל....
אליל! בפטיפון גם סבבה לא....? יעני מן אלייב אחרי זה נוסעים לארה"ב לאיזה מאתיים שנה לטור אז חובה לבוא לעשות שמייח... קיצר כל החרא יקרה ב28 לחודש....(לא ברור לי איזה מספר... אבל זה החודש שאנחנו נימצאים בו עכשיו...) בשעה 19:00 בערב יום שבת במועדון הפטיפון רחוב יצחק שדה32 ת"א יעלה 30 ש"ח ויחולקו יריקות חינם
חג שמח וצום קל
 

LUNCH BOX

New member
מייג'ו' גלורי

יש להם מתופף כזה כוסון אוווו הייתי עושה אותו ואני יעשה.
 
הלו הלו לא לדבר על המתופף של קקטוס

כפרה עליו עינים נשמה חתיך הורס עגבניה קטנה
 

XfuckXuXallX

New member
הבעיה שלי עם זה היא

שמאן אלייב (אחת הלהקות האהובות עליי בעולם!) פשוט שמים זין על המאריצים שלהם בארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הם מופיאים הופאות קצרות וגרועות במקומות מסריכים ומרבים לבתל (אל תגידו שלו! חיפה, ברבי... מה עוד?) את מייג'ור גלורי ואיבל וויזל אני אוהב אבל בעיכר קי הם בני-אדם
 
זה ממש לא ככה......

אנחנו מעריכים ואוהבים את כל מי שבא להופעות. היו ביטולים בגלל כל מיני סיבות, ורובן קשורות לעבודה. צריך לזכור שאנחנו בני 25 ואנחנו צריכים גם לשלם חשבונות. לגבי "האנטי שנטי"-1)לא סגרנו סופית את ההופעה. 2)סגרנו את ההופעה ב"פטיפון" כי לא בטוח שיהיה "אנטי שנטי" בזמן שנקבע. תגיעו להופעה. וכן..........אנחנו ננגן סט ארוך.
 

Chen Kuki

New member
ג'ון! יא מלך

אתה כמו יין. משתבח עם השנים. תאמין לי. רק בריאות כפרע!
 
עלק שמים זין

בוא נגיד שכל חברי הלהקה הם בין הנחמדים שפגשתי, אני ברדך כלל שונאת לדבר עם אנשים במיוחד עם "חברי להקות" אני חושבת שזה הכי מעפן להתחבר עם מישהו כי הוא מלהקה, אבל יצא לי לדבר איתם אחרי אחת ההופעות, לא רק שלפי השיחה איתם ראיתי כמה הם מעריכים שבאתי להופעה גם נורא נהניתי לשוחח איתם, ההופעות שהם מופיעים זה לפי הזמן שנותנים להם להופיע וכנראה שאף פעם לא היית בהופעה שלהם אם אתה אומר שההופעות גרועות כי אפילו שהיתי שהופעה שלהם במקום שבקושי הכירו אותם הם שברו... ואם יש ביטולים אז זה לאו דווקא בגללם, היי תמיד יש דברים בלתי צפויים. ומייג'ור גלורי ואיבל וויזל אחלה גם שוברים, וגם אחלה חברה'.
 

LUNCH BOX

New member
איבל וויזל-בני אדם?

מה בני אדם? המתופף שמן... לגיטריסט קוראים"אלון מזרחי(האווירון)" הגיטריסט השני תימני אמריקאי והבסיסט כל המשפחה שלו אשכנזים(יהההה) ויש מישו 1 שהוא מרחי אצלו והוא קיבל את זה ממנו....חחחחח יענטו אם מסתכלים על בקר והמשפחה הוא יוצא דופן.
 
המתופף שלהם דוגרי שמן ;)

אבל רק בשביל זה שווה לראות אותם בפעולה כאילו ה-א-ל-ו-ו-ו-ו-ו !!! לראות את הכרססס שלו ככה ממ אוקיי דיי תרגיעי ;) סתם קורי אתה לא בן אדם, אתה גבר.
 
למעלה