פרנה - ברנקה, שאלה...

OMERTLLF

New member
פרנה - ברנקה, שאלה...

חבר מחזיק אותו בפריזר. אמרתי לו שזה חילול קודש הקודשים ובמקרה הטוב שישתה את זה עם קרח (ולעולם לא בכוס קפואה). אני צודק או שהעולם דפוק?
 

D r a m b u i e

New member
יש כאלה שאוהבים את זה קפוא

לדעתי זה לא מי יודע מה, אבל זה קיים בלא מעט מקומות.
 
למעלה