פרישת מנהל הפורום

פרישת מנהל הפורום

אנו מודים למיכאל ברגמן על ניהול הפורום עד כה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך. גולשים הסבורים כי יוכלו לנהל את הפורום מוזמנים למלא את טופס הבקשה. המשך גלישה נעימה בתפוז
אנשים
 
להתראות

זו הודעת הפרישה שלי. אני עם תפוז למעלה משנה, אבל הסוף הגיע. אני עוזב במחאה עקב חילוקי דיעות עם ההנהלה. בתור מנהל פורום משחקי וידאו ובתור חבר בIGDA (הארגון הבינלאומי למפתחי משחקים) אני לא יכול לעבור על סחר במשחקים פיראטיים בשתיקה. מנהל אחד הפורומים מוכר משחקים צרובים דרך האתר שלו שמוכרז כאתר הרשמי של הפורום שלו. דרשתי מתפוז שיורידו את הקישור, אבל משום מה בתפוז חושבים שזו זכותו של מנהל לשים קישור לאיזה אתר שהוא רוצה. סתם שאלה, גם לאתר פדופילי מותר לקשר? אז ניסיתי לדבר עם כמה שיותר אנשים בהנהלה ואף לא אחד מהם לא רואה פגם בלקשר לכזה אתר. אז אני חייב לפעול לפי העקרונות שלי ופשוט לעזוב. חבל, אבל אני לא יכול להשאר פה ולנזוף בגולשים שלי על דיון במשחקים צרובים כשמנהל שכן עושה מזה כסף לאור יום. העובדה שאותו מנהל גם מריץ פורום באותו נושא גם מחוץ לתפוז מוסיפה חטא על פשע (כי אני מבין שזה נגד החוקים), אבל זו בעיה של תפוז, לא שלי. באמת חבל לי לעזוב, אבל עם כבר לעזוב אז לפחות יש לי אחלה סיבה. תודה לכל הגולשים ואני מצטער שאני עוזב את הפורום כל כך בהתחלה. אם אתם ממש בקטע של פיתוח משחקים תשימו עין על הסניף הישראלי של IGDA. נמצא בקישורים.
 

itaym02

New member
../images/Emo50.gif בהמשך

אני לפחות יציץ פה פעם ביום (למרות שאני יותר בקטע של משחקים מ0 ולא מודים של דום)
 

vent91

New member
מוזר

נו, הכי קל זה לפרוש אני מניח. תוך זמן קצר אפחד לא יזכור מי אתה בכלל. שב בבית עם העקרונות שלך. אני מקווה שלא תתפטר מהעבודה שלך כשתגלה שהבוס מוריד MP3. אם אתה עובד בכלל.
 

DadleFish

New member
תתפלא,

דווקא יש מספיק אנשים שיזכרו אותו, דווקא בגלל שהוא היה מספיק נחוש כדי לקום ולעזוב את התפקיד כשההנהלה מפשלת. בתפוז יש המון דברים רקובים, ולא פלא שאנשים טובים קמים ועוזבים את ניהול הפורומים. אני תמיד אזכור אותו, אבל אותך בטוח לא - אתה הולך עם כל העדר, והוא לא.
 

freak2100

New member
הוא לא ראה את זה וישר פרש...

הוא ניהל מאבק... ותפוז בהתחלה לא פעלו מספיק לטעמו... ועכשיו אחרי שהוא פרש... סגרו את פורום "משחקי וידאו קלאסיים" - שזה הפורום שגרם לכל הבעיות... שם המנהל נתן לינקים להורדה וקנייה של דברים לא חוקיים... אז אם אחרי כזה מעשה מחאה ישכחו אותו.... כנראה שלאנשים יש זיכרון קצר. מאוד.
 

itaym02

New member
אז למה הוא לא חוזר?

אם תפוז פעלו לבסוף כפי שביקש - שיחזור
 

freak2100

New member
גם אני לא מבין

אבל אולי זה בשביל לראות שהתפקיד לא חשוב לו כמו ההגנה על זכויות יוצרים שהוא לא עשה את זה רק שיפחדו ויסגרו את הפורום הבעייתי ואז הוא יחזור... זאת אומרת שהוא פרש לא בשביל לחזור מיד... אולי זאת הסיבה
 

ilankt

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo70.gif

כל הכבוד, מקווה שתבקר פה, גם לא בתור מנהל
בהצלחה.
 
למעלה