פרישה לגימלאות
שבת שלום,
כותבת אליכם ומבקש עצה, הכוונה,
אוטוטו בת 62 , עובדת מעל 40 שנה,
לאחר שנים רבות בתפקיד ניהולי,
לפני מספר חודשים,ש עקב נוהלים פנימיים בחברה בה אני עובדת,
אילצו אותי וכמוני גם אחרים , לעבור למטה / מנהלה של החברה,
בחודשים הראשונים לעבודה החדשה הרגשתי מצויין, מעריכים ומחבקים,
אדגיש, כי גם אם אני עובדת מעל 40 שנה, המסירות שלי גבוה ביותר,
עושה את המטל המוטל עלי עם הערכה רבה, אין העדרויות אין התחלויות (מחלות)
לאחרונה, חלו שינויים גם במטה והממונים התקדמו והגיעו ממונים חדשים,
הממונה הישירה , צעירה שיכולה להיות ביתי, מאוד מאוד מעריכה ואוהבת אותי, זו הרגשתי,
אבל ההתיחסות שלה אלי היא כ"נערה שליחה"
לדוגמא: שולחת sms ,"יכולה להכין לי קפה", "שכחתי באוטו.. תרדי להביא לי" ועד...
בימים האחרונים עלו בי מחשבות של פרישה מהעבודה, למרות שאני יכולה להמשיך לעבוד עד גיל 67 ,
אבל פוחדת פחד מוות מהמהלך,ולא מבחינה כלכלית אלא מהמחשבה
שזהו פרק אחד בחיים הסתיים, חייבים להתחיל פרק חדש,
אציין שאני גרושה, (לא הרבה שנים)ילדי נשואים וגרים רחוק מאוד ממני.
מתחילה לתכנן את החיים החדשים, לימודים, טיולים,
ועוד תכניות.
אבל הפחד ממש לא נעלם.,
יש לכם אפשרות להנחות להדריך אותי איך להתגבר על הפחד הזה.
אודה מאוד מאוד למגיבים
שיהיה לכולנו המשך יום מוצלח ונפלא
שבת שלום,
כותבת אליכם ומבקש עצה, הכוונה,
אוטוטו בת 62 , עובדת מעל 40 שנה,
לאחר שנים רבות בתפקיד ניהולי,
לפני מספר חודשים,ש עקב נוהלים פנימיים בחברה בה אני עובדת,
אילצו אותי וכמוני גם אחרים , לעבור למטה / מנהלה של החברה,
בחודשים הראשונים לעבודה החדשה הרגשתי מצויין, מעריכים ומחבקים,
אדגיש, כי גם אם אני עובדת מעל 40 שנה, המסירות שלי גבוה ביותר,
עושה את המטל המוטל עלי עם הערכה רבה, אין העדרויות אין התחלויות (מחלות)
לאחרונה, חלו שינויים גם במטה והממונים התקדמו והגיעו ממונים חדשים,
הממונה הישירה , צעירה שיכולה להיות ביתי, מאוד מאוד מעריכה ואוהבת אותי, זו הרגשתי,
אבל ההתיחסות שלה אלי היא כ"נערה שליחה"
לדוגמא: שולחת sms ,"יכולה להכין לי קפה", "שכחתי באוטו.. תרדי להביא לי" ועד...
בימים האחרונים עלו בי מחשבות של פרישה מהעבודה, למרות שאני יכולה להמשיך לעבוד עד גיל 67 ,
אבל פוחדת פחד מוות מהמהלך,ולא מבחינה כלכלית אלא מהמחשבה
שזהו פרק אחד בחיים הסתיים, חייבים להתחיל פרק חדש,
אציין שאני גרושה, (לא הרבה שנים)ילדי נשואים וגרים רחוק מאוד ממני.
מתחילה לתכנן את החיים החדשים, לימודים, טיולים,
ועוד תכניות.
אבל הפחד ממש לא נעלם.,
יש לכם אפשרות להנחות להדריך אותי איך להתגבר על הפחד הזה.
אודה מאוד מאוד למגיבים
שיהיה לכולנו המשך יום מוצלח ונפלא