פריחה\אלרגיה בים המלח

liortzi

New member
פריחה\אלרגיה בים המלח

חברי הפורום שלום עד שסוף סוף מצאתי הזדמנות ללכת לים המלח הכל כרגיל איך שהוא לא הולך כמו שצריך, אחרי 3 ימים יש לי פריחה, הלכתי לרופא הפרטי במלון לוט שהתחלתי להרגיש גירוד והעור נראה לי מוזר, הרופא אמר לי לחכות יום יומיים ונתן לי תרופות CALCIUM ו T.LORATADINE אי אפשר לדעת מאיפה מגיע האלרגיה\הפריחה, ואמר לי לחכות יומיים ולבוא אילו בבוקר, אני נשאר פה עד יום שני הקרוב (שבוע) השאלה שלי אם משהו עבר משהו דומה או יש לו רעיון האם כדי לי להישאר בכלל, אסור לי להיות בשמש או למרוח כל דבר על הגוף חוץ מנוזל הרגעה שהוא נתן לי לגירוד. אני אשמח לקבל כל רעיון או דעה בבקשה!!! תודה רבה
 
חררה

יש מצב זה חררה? זה נראה כמו פריחה וזה נראה כמו נקודות קטנות כאלה על שפת הגוף ונורא מגרד.
 

08robinhod

New member
פריחה

אנו מבקשים לדעת את המשך סיפור האלרגיה ןהאם הסוף טוב ומה דעתך על ים המלח האם הים לא אכזר והאם האלרגיה עברה ואין גירודים
 

liortzi

New member
הסוף

אז ככה, בכל מקרה רציתי לספר את הסיפור שאני חוזר, אבל למה לא פשוט עכשיו... את מה שרשמתי ראיתם כבר לבד, כאשר פתאום הרגשתי את הפריחה ממש נלחצי, רצתי לרופא במלון לוט ושלמתי 450 ש"ח לא פחות ולא יותר בשביל שהרופא יגיד לי "יש לך אלרגיה, בבקשה קח כדורי קלציום וכמה כדורים נגד אלרגיה, אולי זה יעבור ואולי לא, מה שבטוח, אל תתקרב לשמש! תחזור עוד יומיים." לאחר יומיים חזרתי לרופא (זה היה היום) הרופא אמר לי: "אני רואה שזה עדיין נמצא, ועדיין מגרד לכן אני ממליץ לך לחזור הביתה". מה שלא ספרתי עדיין זה שביום הראשון שראיתי את הרופא גם פגשתי את מר יונה טאוב הנכבד, הוא פשוט רשם לי כאן בפורום שהוא באיזור ולבוא לפגוש אותו, פגשתי אותו והוא ישר אמר לי, "אני בטוח שזה ב 100% שזה חררה, יום יומיים אולי טיפונת יותר והכל עובר, אני יודע שזה מגרד ומעיק, אל תוותר, תשאר בים המלח ויהיה בסדר" הקשבתי ליונה וכמובן, עברו יומיים, ונשאר לי טיפה גירוד (שלפי הסיפור אני באמת מאמין שזה חררה כמו שיונה אמר) בשני המרפקים וקצת ברגל ואני ממש ממש מקווה שיעבור עד מחר ואני יוכל כבר ללכת לשמש ולהספיק לטפל בעצמי עד יום שני ! לעיקר, אני רוצה להודות ליונה טאוב, אין הרבה אנשים סבלנים כמוהו וכאלה שיעזרו אפילו בחופש שלהם ויתנו לנודניקים כמוני להציק לו בטלפון כל היום מה לעשות ואיך לטפל בעור כדי שאני יוכל להמשיך את השהייה בים המלח! יונה, תודה רבה לך! אתה אדם נהדר! :)
 
ידעתי!

פשוט הפריחה שתיארת אותה יש לי את זה כל שנה... וככה הבנתי למה אתה מתכוון, זה נוצר בעיקר מזעה מהשמש+שמן\ווזלין והים המלוח. ממליצה בחום: יש נוזל לבן כזה שקונים בסופר פארם {יש בסביבתך?} לא זוכרת את שמו.. אבל זה מייבש הכל ויום למחר {אצלי לפחות} זה נעלם.. המשך שהייה כיפית!
 

liortzi

New member
באמת??

באמת?? מה השם שלו??? יש בערד אבל אני אסע זה שווה את זה, למרות שעכשיו שמתי CALAMIN ונראה לי שכמעט ממש ממש עבר, אבל אני אשמח אם תגידי לי מה השם אני אסע מחר ויביא את זה! או מה להגיד להם שם אם אתה לא יודע מה השם?
 

זהב 21

New member
חררה יש כמעט לכולם

או משילוב של זיעה, שמן, מי-הים (בד"כ אם נכנסים לזמן ארוך מידי לים המלח...). מומלץ בחום תמיד בכל נסיעה לים המלח לקחת איתך שיהיה : 1. בקבוק או שניים של נוזל קלמין/צינק = זה אותו דבר. 2. קופסאת כדורי לוראטדין - נגד חררה. נמכר ללא מירשם רופא. 2 ימים בלי חשיפה (של החררה בלבד) לים או לשמש - פשוט לובשים חולצה או שמים מגבת על החררה - וזה עובר ! בטח שלא צריך להפסיק את הטיפול ולנסוע הביתה... כמעט כל אחד עובר חררה בים-המלח, זה אומר שאתה נורמלי. תיירות מגרמניה סיפרו לי שהן לוקחות כדור לורטאדין כ- 3 ימים לפני שהן מגיעות לים המלח, ואז לא יוצא להן חררה בשבוע הראשון.
 
למעלה