"פרידה" - לא אהבתי
במקרה, אני די מסכים עם מה שיהונתן גפן כתב על הסרט בטורו האחרון. סיפור חייה של הציירת המקסיקנית פרידה קאלו מוצג באופן מאוד שטוח ושגרתי, עם כל השטיקים הידועים של דרמות אמריקאיות. הסרט לא גרם לי להבין, או להרגיש, את הדמות שלה ואת ייחודיותה. ישנם בסרט מספר קטעים יוצאי דופן, של קולאז´ים בהם ציוריה הופכים מונפשים, או שיבוץ של דמויות מהסרט בתור קטעים מצולמים אחרים, אבל אני לא ממש הבנתי את תפקידם של הקטעים האלה בסרט, ואני חושד שמדובר בלא יותר מהתייפייפות. סרט מיותר.
במקרה, אני די מסכים עם מה שיהונתן גפן כתב על הסרט בטורו האחרון. סיפור חייה של הציירת המקסיקנית פרידה קאלו מוצג באופן מאוד שטוח ושגרתי, עם כל השטיקים הידועים של דרמות אמריקאיות. הסרט לא גרם לי להבין, או להרגיש, את הדמות שלה ואת ייחודיותה. ישנם בסרט מספר קטעים יוצאי דופן, של קולאז´ים בהם ציוריה הופכים מונפשים, או שיבוץ של דמויות מהסרט בתור קטעים מצולמים אחרים, אבל אני לא ממש הבנתי את תפקידם של הקטעים האלה בסרט, ואני חושד שמדובר בלא יותר מהתייפייפות. סרט מיותר.