"פרידה" - לא אהבתי

עופר ב.ה

New member
"פרידה" - לא אהבתי

במקרה, אני די מסכים עם מה שיהונתן גפן כתב על הסרט בטורו האחרון. סיפור חייה של הציירת המקסיקנית פרידה קאלו מוצג באופן מאוד שטוח ושגרתי, עם כל השטיקים הידועים של דרמות אמריקאיות. הסרט לא גרם לי להבין, או להרגיש, את הדמות שלה ואת ייחודיותה. ישנם בסרט מספר קטעים יוצאי דופן, של קולאז´ים בהם ציוריה הופכים מונפשים, או שיבוץ של דמויות מהסרט בתור קטעים מצולמים אחרים, אבל אני לא ממש הבנתי את תפקידם של הקטעים האלה בסרט, ואני חושד שמדובר בלא יותר מהתייפייפות. סרט מיותר.
 

מיצי007

New member
אני דווקא מאוד אהבתי

נכון,זה לא סרט טוב ממש אבל לא יודעת אני ישבתי בשעתיים האלו ונהנתי... ואני נוטה לא כל כך להסכים עם רוב הדברים שיונתן גפן כותב כי לפעמים הוא קצת נוטה לפלצנות אבל לא תמיד...
 
למעלה