פרחים

tvrui10

New member
פרחים

אני אוהב פרחים . מכל הצורות,בכל הצבעים . אוהב לתת פרחים ואוהב לקבל, ואפילו סתם לעמוד ולהיסתכל . ביום הנישואין, שלחתי לה פרחים. רק בגלל אהבתי לפרחים?
 

בלו אייZ

New member
../images/Emo49.gif ליום נישואין ו....

מקווה שגם היא
פרחיםםםםםםםםםםםםםם
 

טאKילה

New member
פרחים../images/Emo20.gif../images/Emo141.gif../images/Emo39.gif

לדבר בפרחים, זה הכי הכי רומנטי
תדע שאני אוהבת פרח אחד אדום
 

יערית 1

New member
מי לא אוהב פרחים?

לקבל פרחים תמיד מרגש ומרענן אגב,גם אם זה שיר הוא חמוד.
 

שמים1

New member
פרחים ../images/Emo141.gif../images/Emo39.gif../images/Emo20.gif

יש שיר שאומר " דבר אלי בפרחים אהובי" מפני שפרחים מדברים.. עצם נתינתם ובחירת הפרח מביע את הרגשות והתחושות של הנותן. למשל שושנים אדומות מביעות אהבה
. לפרחים יש יופי , עדינות , ואסטטיקה , גם אני אוהבת פרחים , הם גורמים לי למצב רוח טוב.
 
למעלה