פרחים אני אוהב פרחים . מכל הצורות,בכל הצבעים . אוהב לתת פרחים ואוהב לקבל, ואפילו סתם לעמוד ולהיסתכל . ביום הנישואין, שלחתי לה פרחים. רק בגלל אהבתי לפרחים?