שלום לאנשי הקסם../images/Emo14.gif
לנשים שבינינו שחשות נבגדות וכאובות...להלן שיר שמבטא את הרגשות והכאב והתסכול...(מועתק ממקום אחר) בעל יקר אמרת לי כמה דברים טובים בי, סיפרת בגאווה איך בכל מקום שאתה נמצא, אומרים לך, כמה אישתך יפה. ממש כמו בסרטים. סיפרת לי שאתה אוהב את הטוב לב שלי, ושוב לא שכחת, שאני יפה. החיים שלי דווקא כן דומים לסטים, עם כל הדרמות, הבכיות והסיוטים. כבר שנים, אני מרגישה כמו האישה האחרת, למרות שאני זו שאיתך. כבר שנים הלב שלי בוער מרוב דאגה. מי זו הפעם שמקשיבה לך, עם מי אתה עכשיו חולק את רגעי החולשה, ומה עם השימחה. נכון, בסוף היום אתה שלי. כמעט. נכון על הדלת שנינו רשומים. אבל בלב? אני איתך? אולי זו רק ההרגשה. אבל כל הזמן מרחפשת מעליי בחורה חדשה, ישנה - שלך. אהוב ליבי היקר, אהבת חיי. אני מרגישה אשמה, כשאני חושבת כך, מרגישה עצובה, כי בעצם, גם אני הלכתי לחפש אהבה חדשה. חיפשתי ריגוש, חיפשתי להרגיש אישה. אמרו לי, שמעתי, נהנתי. לגברים יש נטייה לחזר בצורה מצחיקה. הוקסמתי ממחמאות הזרים, בעיקר זר אחד. שהוא לא זר ממש. אוהבת אותך, תמיד, אבל רוצה להרגיש אהבה. לא, לא בגדתי, לא שכבתי, לא נגעתי, אבל הקשבתי למה שאני לא שומעת ממך.