Heathen Dawn
New member
דווקא נראה לי יותר כמו Mac OS X
או שזה Windows עם המעטפת Litestep, שמחכה את NeXTStep, שהוא המקור של Mac OS X. לא נראה לי שזה לינוקס, כי רואים שם סמל של אינטרנט אקספלורר, ואני יודע שאין אינטרנט אקספלורר ללינוקס. התמונה שלי היא מ- Windows XP. היא שונה מזו של דן משום שאני מעדיף את מראה ה- Windows הקלאסי על פני מראה הפלסטיק שבא עם XP כברירת מחדל.
או שזה Windows עם המעטפת Litestep, שמחכה את NeXTStep, שהוא המקור של Mac OS X. לא נראה לי שזה לינוקס, כי רואים שם סמל של אינטרנט אקספלורר, ואני יודע שאין אינטרנט אקספלורר ללינוקס. התמונה שלי היא מ- Windows XP. היא שונה מזו של דן משום שאני מעדיף את מראה ה- Windows הקלאסי על פני מראה הפלסטיק שבא עם XP כברירת מחדל.