פרוק
ייב

Heathen Dawn

New member
דווקא נראה לי יותר כמו Mac OS X

או שזה Windows עם המעטפת Litestep, שמחכה את NeXTStep, שהוא המקור של Mac OS X. לא נראה לי שזה לינוקס, כי רואים שם סמל של אינטרנט אקספלורר, ואני יודע שאין אינטרנט אקספלורר ללינוקס. התמונה שלי היא מ- Windows XP. היא שונה מזו של דן משום שאני מעדיף את מראה ה- Windows הקלאסי על פני מראה הפלסטיק שבא עם XP כברירת מחדל.
 

chewie

New member
לא לינוקס

זה WINXP עם מעטפת של OBJECTDOCK תוכנה מעולה אגב.
 

Torian

New member
אין בתוכנה הזאת בעיות?

ראיתי אותה איפושהוא...
 

chewie

New member
אין בעיות

אני לא נתקלתי בשום בעיות מיוחדות רק לוקח זמן להתרגל ולמצוא את כל האייקונים המתאימים.
 
למעלה