פרופסור יגאל סופר!

פרופסור יגאל סופר!

רציתי לקבל חוות דעת על הרופא הזה כי שמעתי מחברה שעברה אצלו טיפול ליפני חצי שנה שהוא פשוט היה קר רוח ורק הכסף זה מה שעובר לו בראש לא מיתחשב ופוגע כמו שצריך! אבל מצד אחר אני רואה תגובות טובות אני כבר מיואשת מהמצב . מה שעוד אמרה לי חברתי שהיא הייתה מאוד לחוצה ללדת כי עדיין אין להם ילדים אחרי 3 שנות נישואים והוא לא תרם לשחרר ממנה את הלחץ הזה ורק תרם לעוד לחץ ולפגיעות ! רציתי לדעת אם עוד מישהי עברה משהו דומה למה שחברתי עברה??? אני מודה לכולכם מראש !
 
למעלה