פרופיל זמני / סופי

TheRaccoon

New member
פרופיל זמני / סופי

שלום אנשים, קודם כל טוב לראות שיש פה פורום כזה ושהוא פעיל.. לפני כשלושה שבועות וחצי הייתי בוועדה רפואית מיוחדת שקבעה לי פטור מהצבא על פרופיל 21. מיד אח"כ הלכתי למדור של המתנדבים ואמרו לי לבוא בהמשך אותו שבוע. הגעתי שוב ללשכת גיוס ועברתי ועדה רפואית רגילה שהרופא אמר לי בה שהוא סוגר את הפרופיל שלי על 21 ושאני כשיר לנידוב, וכן עברתי ראיון אישי קצר במדור, ואמרו לי שהתיק שלי יגיע תוך כשבועיים לתא מתנדבים. אתמול התקשרתי ללשכת גיוס כדי לברר מה הסטטוס שלי, והבנאדם שענה לי אמר לי שבכלל הפרופיל שלי זמני ושאין לי מה לעשות או להתעדכן עד שבכלל סוגרים את הפרופיל. מי שיודע מניסיון, כמה זמן לוקח ההליך הזה של סגירת הפרופיל 21? מי אמור לטפל בו בכלל בשלב הזה? והאם כדאי לי בכל זאת לנסות להתקשר לתא מתנדבים לראות אם משהו שם התקדם? או שאני אמור לחכות לקבל את הפטור הסופי בדואר או משהו? אלעד :]
 
תשמע, זה לוקח זמן...

אתה ביב' עכשיו או שכבר סיימת? אם אתה ביב', תן להם חודש חודשיים להתאפס, אין שום סיבה שתציק להם עכשיו, מה אכפת לך שיקחו את הזמן. ברגע שינתן לך פרופיל 21 תקבל הביתה תעודת פטור רשמית [תשמור אותה!]. אחרי זה אפשר יהיה להתחיל לדבר עם תא מתנדבים. אם סיימת כבר בית ספר ובוער לך להתגייס כבר תתחיל במפגזת הטלפונים. קודם ללשכת גיוס שיתנו לך את תעודת הפטור ואז לתא מתנדבים שיארגנו לך ועדה מהר..
 

TheRaccoon

New member
איזה ועדה?

סיימתי י"ב מזמן, ובלשכת גיוס הבחור שדיבר איתי אתמול אמר שהוא לא יכול לעשות בעצמו שום דבר בקשר לפטור, אני צריך לבקש מישהו אחר לדבר איתו על זה? ולתא מתנדבים להתקשר אחרי שאני מקבל את הפטור או שזה לא משנה? ואיזה ועדה זאת?
 
אז כנראה לא הבנתי באיזה שלב אתה

בכל מקרה אם הועדה קבעה לך פרופיל 21 אתה צריך לקבל תעודת פטור הביתה... לפי מה שהבנתי כבר הגשת בקשה במדור פרט כדי להתנדב ושם העיכוב. אז אני מציעה שתציק לחיילים במדור פרט\ תנסה להתקשר לתא מתנדבים לראות אם התיק הגיע אליהם
 

TheRaccoon

New member
עיכוב אצל הרופא..

תפסתי היום את התא מתנדבים ואמרו לי שהתיק שלי הגיע אליהם ושהשבוע הוא יישלח לרופא שלהם. אמרו לי שאצל הרופא התיק יכול להישאר עד חודש עד שהוא קובע שאני כשיר לנידוב ואז קוראים לי לוועדה אחרונה. עכשיו, אני מבין שבטח יש לרופא לא מעט תיקים לטפל בהם, אבל חודש זה לא קצת יותר מדי זמן? יש סיבה להתקשר לתא מדי פעם לנדנד להם או שאין טעם?
 
למעלה