טוב אחרי שראיתי את הפרק המקורי
YYY הישראלים מעתיקנים.... הם לא יכולים להעתיק בלי שהמורה יגלה? אבל לפחות המנחה שלהם נורמאלית , שלנו נראית כמו אחרי ניתוח פלסטי לא מוצלח בשפתיים, משהו שמפריע לה לדבר. דוקא מצא חן בעיני שהחליפו ביניהם את החומרים, ככה אפשר לראות יצירתיות אמיתית. המפסיד הפסיד בצדק.... זה מה שעושים ממטליות וסמרטוטי רצפה? הזוכה זכה בצדק.... ולדעתי יזכה גם בסוף, ואחריו מורן.. . ואי אפשר בלי מילה על משי ,,,היו חיבים איזה ספרדי מקופח בתוכנית, יש דתיה (לא לא כולנו בכיינים) י ש ספרדיה שמרגישה מקופחת (למה לא הלכת ללמוד בשנקר אהבלה, את צעירה לכי תירשמי ותורידי מהאישיות שלך מטען גדול של רגשות קיפוח, שימשיכו לדפוק לך את החיים) יש אשכנזים, חנונים יותר ופחות,, ואיזו פאשלה ---שכחו את הערבי התורן... או לפחות איזה דרוזי או צ'רקסי אבל אין מה לעשות היא נותנת צבע המשי הזו,,, מה שהיוצרים לא ידעו לעשות, כי הם העתיקו, ו...אני לא חושבת שהתוכנית המקורית כל כך מדהימה, הרעיון יפה, הביצוע יבש.....