פרוטליקס צללה 27% בפתיחה בארה"ב ביום

מצב
הנושא נעול.

gezellig

New member
גם כשתאושר התרופה של פרוטאליקס..

בפרוטליקס אין פנדלמנטס
פרוטליקס כרגע (וגם בשנים הקרובות) זו חברת חלום. פנדמנטלס זה מכירות, רווחים ומכפילים נמוכים כמו אצל טבע. אצל פרוטליקס המכירות זעירות עד מיקרוסקופיות (בשביל השווי) ושוויה מתבסס על אישור fda (שלא התקבל) ומאחר ועם סיפורים (ביחוד סיפורים ורודים שלא כ"כ מתממשים במנציאות האפורה) קשה ללכת למכולת הנייר יורד, ובצדק. הנייר גם יכול לרדת עוד 50% וזה לא יהיה משהו דרמטי. סה"כ פרוטליקס עדיין מתומחרת בשוק ב 2 מיליארד שקל, וזה לא פיסטוקים. דיבידנדים החברה הזו לא הולכת לחלק בשנים הקרובות. להפך (לגייס כסף ולא לחלק אותו, ועכשיו הגיוס הולך ללכת יותר קשה). מעבר לכך שווי פרוליטקס האופטימי לפני הדחייה של ה fda לא רק שגילם אישור קליל של ה fda על הגושה אלא אפילו התחיל לגלם תרופות עתידיות, ועם כל כאב הראש שעכשיו הולך להיות עם התרופה של הגושה כנראה שזה ילך יותר לאט ובעתיד יעבדו יותר בזהירות ועם פחות זחיחות דעת. אני מקווה בשבילם בכל אופן. לאט לאט הישראלים החוכמולוגים (לא אישי נגדם, גם ביוטק ישראליות אחרות חושבות שהן יכולות ללמד את כל העולם, ושאוטוטו עוקפים את טבע ופייזר בסיבוב) מתחילים ללמוד דרך הרגליים שה fda האמריקאי זה לא פוצי מוצי.
גם כשתאושר התרופה של פרוטאליקס..
זה עוד לא אומר שהם מתחילים לראות כסף. כרגע מטופלים חולי הגושה בשני אינזימים שונים. האחד של ג'נזיים והשני של שייר. האנזים של פרוטאליקס הוא נחות משמעותית משני האנזימים האחרים מבחינת איכותו. הקרבה הגנטית של תאי גזר (עליו מתבססת המניפולציה הגנטית בפרוטאליקס), רחוקה הרבה יותר מחזיר ים ( ג'נזיים) או אדם (שייר). קשה לי להבין מי מבין המטופלים יחליט על דעת עצמו לעבור לאנזים נחות ובעייתי יותר. מוטל על טיפול חדש להיות עדיף מהקיימים על מנת להצדיק את עצמו.
 

gkeidar

New member
המגיב שנקטתי בשמו אינו מומחה- טוקבקיסט גרידא

אותי לא מעניינים מאמרים ו"מומחים"..אותי
מעניינים חברות ופונדמנטאלי בלבד!!!..את זה אמר באפט,לא אני. שמעתי על המומחים הגדולים שאמרו לקנות מניות בספטמבר 2008,שבועיים לפני האסון!!!
המגיב שנקטתי בשמו אינו מומחה- טוקבקיסט גרידא
די לעניות דעתי בתגובתו (כאן) של DW והתנהלות שער המניה כאחד, כדי לשכנע אותך לראות ולחוש את הדברים בפרספקטיבה הנכונה; אם לא די לך בכך, לא רחוק היום שתזדקקי למושיע 'פנדמנטלי' בעל שיעור קומה בגובה ניכר מאיתנו. אני מאחל לך שבוע טוב ומוצלח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה