פרוטית... זהו... מקווה שיעבור עלייך יומטוב. =]
ד דוVשה New member 8/8/01 #3 אוהבת אותך רק שתדעי. הראדר שלי אותת לי שמשהו לא בסדר... המון. זהו , הלכתי... לילה שקט וטוב.