פרוטוקול קצר אפשר בבקשה הסבר/פירוט ואם מישהי מטופלת באיכילוב אשמח גם על כך
ע ערגה היחידה New member 24/5/18 #1 פרוטוקול קצר אפשר בבקשה הסבר/פירוט ואם מישהי מטופלת באיכילוב אשמח גם על כך
ט טוליתי New member 24/5/18 #2 פרוטוקול קצר לרוב, מתחיל עם הווסת או מספר ימים לאחריה, וכולל סטימולציה של השחלות (גירוי מבוקר), אנטגוניסט או אגוניסט למניעת ביוץ מוקדם ושאיבה. זהו פרוטוקול קל יותר וקצר באורכו.   בהצלחה
פרוטוקול קצר לרוב, מתחיל עם הווסת או מספר ימים לאחריה, וכולל סטימולציה של השחלות (גירוי מבוקר), אנטגוניסט או אגוניסט למניעת ביוץ מוקדם ושאיבה. זהו פרוטוקול קל יותר וקצר באורכו.   בהצלחה