פרוד? או נשוי ? עזרו לי להבין!

aviavram

New member
תמשיך לבדוק כל ימי חייך

ויבוא לציון גואל אם ההנחה הבסיסית שהוא-היא משקר-ת לך משם חבל על הבדיקה
 

k e r e n m

New member
פרוד הוא נשוי חד וחלק!!!

גר בבית או לא גר בבית מבחינה חוקית הוא נשוי לאישה. אין לי מושג מדוע מטרידה אותך הסוגיה,אך אם את רואה איתו אופק רומנטי שלא תעזי לנסות לעשות זאת בשלב שהוא עוד לא גרוש.אחרת זה סתם ביזבוז זמן מבחינתך... ולשאלתך יש אנשים שנשענים על הגדרות ומפרשים אותם כראות עיניהם כי נוח להם מכל מיני סיבות .אבל כמו שטענתי מבחינת הגדרה למילה פרוד אין שתי משמעויות.
 

toot1972

New member
אוסילה'

זה מסוג הדברים שאצלי הם דיי שחור או לבן. אם הוא פרוד מבחינתי הוא נשוי, אבל יש הרבה אחרים שחושבים שזה לא מדוייק, כי אם הוא בהליכי גירושין וגר בנפרד וחיי חיים שלמים ומלאים בנפרד מאשתו, ורק מחכה לגט, אפשר לתת לזה צ'אנס, אבל במקרה הזה הוא חי איתה, אני אישית לא הייתי מסתבכת עם זה. מקווה בשבילך שתמצאי לך בחור פנוי ושיהיה לכם רק טוב ...
 

ד ו ל ה

New member
בניגוד לרוב הכותבים שענו כאן...

אני חושבת שאין שחור ולבן. אין לך ברירה אלא לסמוך על האינטואיציות שלך בעניין. אני חושבת שאפשר להרגיש את מידת המחויבות שלו אלייך ( או לאישתו) בהמון דרכים. וכדי להבין שלא מדובר במשהו שהוא חד משמעי (כמו חלק מהכותבים הנחרצים כאן) אני יכולה לשתף מהניסיון שלי - שתי האהבות הגדולות של חיי התחילו כשהצד השני היה פרוד וחי עדיין עם אשתו באותו בית (למשך תקופה לא קצרה). עם אחד מהם התחתנתי ויש לנו שלושה ילדים משותפים ועם השני אני מנהלת זוגיות צמודה ואוהבת מזה כשנה וחצי. דולה (בשיתוף)
 
למעלה