ההבדל
ה-reserves הם המחליפים הרגילים , יש את ה-11 הפותחים בהתקפה/הגנה וחוץ מהם יש שחקנים מחליפים על הספסל כי בכל זאת אי אפשר שתמיד כל אותם 11 ישחקו. בגלל שיש הרבה שחקנים שלא מגיעים למשחק , חלק מהמחליפים הופכים לפותחים ומביאים את ה-Alternate להיות המחליפים של אותם המחליפים.