ירושלמי2007
New member
פראיירים !!!
חבר`ה הפסדתם צ`ונט מה זה טעים אצל מרכוס אורליוס ! היה פצצה !! הייתם חייבים לבוא ! אבל מה לעשות הרי אפחד מכם לא יודע לנצל הזדמנויות כאלו טובות. יא פראיירים !!!
חבר`ה הפסדתם צ`ונט מה זה טעים אצל מרכוס אורליוס ! היה פצצה !! הייתם חייבים לבוא ! אבל מה לעשות הרי אפחד מכם לא יודע לנצל הזדמנויות כאלו טובות. יא פראיירים !!!