פצעונים...

shira 25

New member
פצעונים...

אני כבר מתוסכלת מהתופעה הזאת שפתאום הופיעה לי על הפנים. הפצעונים האלה...כל בוקר כשאני קמה יש לי אחד חדש... מה קורה לי? אני כבר מתביישת לצאת לרחוב... זה אמור לעבור מתישהו, או שאני צריכה לסחוב אותם עוד כמה חודשים ביחד עם הכל?
 

rnati

New member
לסחוב ביחד עם הכל..../images/Emo67.gif

אני איתם כל ההריון, מאוד מקווה שזה יעבור מהר אחרי הלידה הפנים שלי קיבלו גוון כל כך אדום שאני עם מייק-אפ כל הזמן (ובחיים לא שמתי איפור) וכשאני שוכחת כולם שואלים אותי מה קרה לפנים שלי...
 
למעלה