אני כבר מתוסכלת מהתופעה הזאת שפתאום הופיעה לי על הפנים. הפצעונים האלה...כל בוקר כשאני קמה יש לי אחד חדש... מה קורה לי? אני כבר מתביישת לצאת לרחוב... זה אמור לעבור מתישהו, או שאני צריכה לסחוב אותם עוד כמה חודשים ביחד עם הכל?
אני איתם כל ההריון, מאוד מקווה שזה יעבור מהר אחרי הלידה הפנים שלי קיבלו גוון כל כך אדום שאני עם מייק-אפ כל הזמן (ובחיים לא שמתי איפור) וכשאני שוכחת כולם שואלים אותי מה קרה לפנים שלי...