פציעה ושלפוחית
שלום לפני כחודשיים בעלי נפצע כשנפל מקטנוע בגלל בלימה פתאומית. הוא נפצע בין היתר בברך ונוצר לו שם פצע ענק הוא היה אצל רופאה לאחר מכן ונתנה לו טיפול של יוד וחבישה של היד. הכאבים בברך עד היום עוד לא עברו אלא התגברו בימים האחרונים. הפצע בברך עוד לא התאחה לגמרי. הופיעה שלפוחית מוזרה עליו בימים האחרונים. יש צורך לגשת לרופא?
שלום לפני כחודשיים בעלי נפצע כשנפל מקטנוע בגלל בלימה פתאומית. הוא נפצע בין היתר בברך ונוצר לו שם פצע ענק הוא היה אצל רופאה לאחר מכן ונתנה לו טיפול של יוד וחבישה של היד. הכאבים בברך עד היום עוד לא עברו אלא התגברו בימים האחרונים. הפצע בברך עוד לא התאחה לגמרי. הופיעה שלפוחית מוזרה עליו בימים האחרונים. יש צורך לגשת לרופא?