פעם....

קרמבובת

New member
פעם....

ילדה רוסייה אחת סיפרה לי שכשהיא קמה בבוקר וכולם ישנים ונורא קר לה...היא לוקחת את המגהץ של אמא ומגהצת מהר מהר את הבגדים שלה וככה נהיה לה חם... פעם... שיחקנו "חבל" על הכביש יחפים עם תחתונים וגופיות ורבנו...אז הרביצו לחתול שלי ... ופעם..... חלמתי שקורה משהו לאח שלי ובאמצע הלילה קמתי והלכתי למיטה שלו ולא הייתי מסוגלת לעזוב... חחח עד היום כשאני מחבקת אותו והוא כזה ג´לוב אני נזכרת בראש שלו עם השיער החלק חלק שלו ..ולא מסוגלת לעזוב.. ואשתו בא לה להרוג אותי חיחיחי קרמבו
 
../images/Emo13.gif

כמו שקורה לי עם בעלך....
 

nightroll

New member
תגידי

זה את בפתיתים של פנטום, יא דבק???
כשהייתי בהריון עם הבן שלי, היה לי חלום זוועתי שאני ובעלי שוכחים לאסוף את הילדה מהגן, ואני נזכרת ועד שאני מגיעה הגן סגור ואין אף אחד, ואני מחפשת בסביבה ומוצאת אותה... את לא רוצה לדעת איך... ואני מתחילה לצווח בהיסטריה וייאוש. התעוררתי בצעקה, רצתי לחדר של הילדה שלי, ואת שאר הלילה ביליתי על הרצפה ליד המיטה שלה, מסתכלת עליה ואומרת לעצמי שוב ושוב "אני לא אשכח לקחת את הילדה מהגן..." (כן, מאז יצא לי פעם אחת לשכוח לקחת את הילדה מהגן, וגם זה היה רק בגלל ששכחתי שלא היתה באותו היום צהרונית, וצריך לאסוף את הילדים באחת ולא בארבע)
 
למעלה