פעם....
ילדה רוסייה אחת סיפרה לי שכשהיא קמה בבוקר וכולם ישנים ונורא קר לה...היא לוקחת את המגהץ של אמא ומגהצת מהר מהר את הבגדים שלה וככה נהיה לה חם... פעם... שיחקנו "חבל" על הכביש יחפים עם תחתונים וגופיות ורבנו...אז הרביצו לחתול שלי ... ופעם..... חלמתי שקורה משהו לאח שלי ובאמצע הלילה קמתי והלכתי למיטה שלו ולא הייתי מסוגלת לעזוב... חחח עד היום כשאני מחבקת אותו והוא כזה ג´לוב אני נזכרת בראש שלו עם השיער החלק חלק שלו ..ולא מסוגלת לעזוב.. ואשתו בא לה להרוג אותי חיחיחי קרמבו
ילדה רוסייה אחת סיפרה לי שכשהיא קמה בבוקר וכולם ישנים ונורא קר לה...היא לוקחת את המגהץ של אמא ומגהצת מהר מהר את הבגדים שלה וככה נהיה לה חם... פעם... שיחקנו "חבל" על הכביש יחפים עם תחתונים וגופיות ורבנו...אז הרביצו לחתול שלי ... ופעם..... חלמתי שקורה משהו לאח שלי ובאמצע הלילה קמתי והלכתי למיטה שלו ולא הייתי מסוגלת לעזוב... חחח עד היום כשאני מחבקת אותו והוא כזה ג´לוב אני נזכרת בראש שלו עם השיער החלק חלק שלו ..ולא מסוגלת לעזוב.. ואשתו בא לה להרוג אותי חיחיחי קרמבו