פעם ראשונה,פעם שנייה,פעם שלישית

פעם ראשונה,פעם שנייה,פעם שלישית

נמכר
אתמול מכרתי את לולו! ליווה אותי שנתיים וקצת לטוב ולרע. עצוב,עצוב מאוד לתת את המפתחות ולהפרד בפעם האחרונה אפילו שמקבלים את המחיר שרוצים.
כרגע מחפש(אני לא מאמין שאני רושם את זה) ארבע גלגלים. למה רכב? עלויות בעיקר. זה מה שנקרא למכור את נשמתך לשטן...
 

Alfa156 GTA

New member
כמו שאמרתי בפורום השכן

אם רכב אתה בטוח לא תצמצם עלויות. האלפא
 

כRובי

New member
ממש לא בטוח..

תלוי איזה אופנוע הוא מכר.. (יש אופנועים שמשעותית יקרים יותר באחזקתם , מרכב)
 
CBR600 95

אבל נשארו באמתחתי רק 20K עקב התחייבויות קודמות. לא חושב שרכבים יעלו יותר באחזקה במיוחד לא אלו שאני מכוון אליהם.
 
קטנוע לא יכול לשמש אותי כמו שצריך

אני נוסע כול יום מפ"ת לירושלים. הקטנועים היחידים שיכולים לעמוד במשימה יומיומית כזו בגבורה הם קטנועי העל. לקנות כזה קטנוע אין לי אפשרות.וקטנועי 250 סמ"ק לא יעמדו בזה לאורך זמן. חשבתי גם על הבורגמן 400 אבל האחזקה שלו יקרה משמעותית.
 

tygger

New member
למה 250 לא יכול?

אני חושב שדווקא כן. בתור אחד שראה ועשה את הדרך מחיפה לתל אביב מדי שבוע על דינק 150 במשך זמן ומכיר עוד כמה דינקים שעברו את זה, אז אני חושב שקטנוע 250 מטופל יכול לעבור את זה יופי. אני לא בטוח בקשר ליום יום עם הדינק, אבל מצד שני הקטנוע שורד פה בחיפה נסיעות לקריות שלוקחות לפעמים שלושת רבעי שעה ובחזרה הרוב עליות. קטנועי 250 התקדמו הרבה מאוד מאז תקופת ה CN. אפילו CH יכול לשמש אותך נאמנה. צריך אולי רק לזכור כי זה קטנוע ולא אופנוע. עלויות האחזקה של בורגמן 400 אכן גבוהות יותר, אך עדיין לא משמעותי. לפי מה שהבנתי אז הם דומות אפילו לאחזקה של Majesty250 אז שאין זה נורא כל כך. דווקא על הבורגמן 250 שמעתי מספר שמועות לא הכי טובות בקשר למנועים שלהם שלא ממש כיכבו בשנתיים האחרונות מבחינת אמינות לאורך ציר הזמן כך שאני לא יכול לומר בלב שלם שאני ממליץ עליו. הפורסייט יכול להיות נפלא וגם המג´סטי. ומבחינת עלויות תמיד תוכל לומר שזה הרבה יותר זול מלשלם דוח"ות חנייה...
 
גם גרנד דינק וB&W יעשו את העבודה

יופי. ונדמה לי שבמחיר הזה אתה יכול לקנות חדש.
 

tygger

New member
אז יאללה,

עזוב אותך מאופנועים. אופנועים זה רצח. קנה איזה וולבו עתיקת יומין או איזה אולדסמוביל ישנה וקדימה! וברצינות, חשבת לבדוק קטנועיי 250? אני חושב שיש פה מספיק אנשים שיש להם ניסיון בנסיעות ארוכות על דברים כאלה. המנועים של היום מאוד אמינים כך שאני חושב שזה יכול להיות מאוד טוב בשבילך.
 

gray

New member
XT600?

DR BIG? יעשו עבודה מצויינת גם KLE ,DR 650 ועוד הרבה מהכלים המתונים יעמדו בקלות במשימה, אבל לא יעמדו בפקקים, ועלויות האחזקה שלהם זניחות בד"כ לעומת CBR.
 

כRובי

New member
אכן זניחות לעומת מרובעי צילנדרים

אבל בהחלט לא זולים כמו קטנועים.. ב20 אלף ש"ח (ואפילו בהרבה פחות) אפשר להביא יופי של XT600/DR650/XT500 משנתון טוב ובמצב טוב.. יעשו את הקילומטראז´ הזה בלי הרבה בעיות..
 
אל תיגע בקטנועים שהם לא קטנועי על

אני עושה פחות או יותר את הקילומטרים שלך והיה לי נסיון מר עם פורסייט 250. חודש חודשיים הכול טוב אבל אחרי זה זה כבר הופך לסיוט. מה גם שמבחינה בטיחותית הם לא הבחירה הכי נכונה לנסיעות בין עירוניות. אם כבר אז אופנוע ואם חסכוניות היא המטרה אז דו"ש מסוג DR/XR/XT/KLR יעשה עבודה לא רעה. אני רוכב על כביש וממש לא מגיע לעלויות האחזקה שלך. מה על איזה בנדיט 600? עלויות האחזקה שלו נמוכות מCBR והוא גם הרבה יותר נח לנסיעות מהסוג הזה.
 
למעלה