חוזרת בגדול1
New member
פעם ראשונה כאן
לא ידעתי שיש כזה פורום. ניתקלתי בו במקרה, ואני כבר למעלה משעה משוטטת בין הדפים שלו ולא שבעה. עכשיו קיבלתי אומץ גם לשאול שאלות: שאלה ראשונה: אני משתמשת בד"כ בלקים של שיק. לא יקר ונוח לי. לאחרונה קניתי את האפרסק שלהם, (אין לי כח כרגע לקום מהספה לחפש את המספר) והמרקם שלו היה ממש גרוע. לא הצלחתי להגיע למריחה יפה (ובד"כ אני מצליחה למרוח טוב אפילו ת האדום). הוא יוצא לי לא אחיד, מוזר. יכול להיות שיש שוני במרקמים של אותה החברה? שאלה נוספת: אני מחפשת לק בצבע אפרסק עדין (אבל שימרח טוב). יש הצעות? אני ממשיכה לשוטט, התאהבתי בפורום הזה . (צפו לשאלות נוספות).
לא ידעתי שיש כזה פורום. ניתקלתי בו במקרה, ואני כבר למעלה משעה משוטטת בין הדפים שלו ולא שבעה. עכשיו קיבלתי אומץ גם לשאול שאלות: שאלה ראשונה: אני משתמשת בד"כ בלקים של שיק. לא יקר ונוח לי. לאחרונה קניתי את האפרסק שלהם, (אין לי כח כרגע לקום מהספה לחפש את המספר) והמרקם שלו היה ממש גרוע. לא הצלחתי להגיע למריחה יפה (ובד"כ אני מצליחה למרוח טוב אפילו ת האדום). הוא יוצא לי לא אחיד, מוזר. יכול להיות שיש שוני במרקמים של אותה החברה? שאלה נוספת: אני מחפשת לק בצבע אפרסק עדין (אבל שימרח טוב). יש הצעות? אני ממשיכה לשוטט, התאהבתי בפורום הזה . (צפו לשאלות נוספות).