פעם ראשונה בפורום....

venus star lace

New member
פעם ראשונה בפורום....

שלום
פעם ראשונה שלי כאן (עופר אמר לי ביום שלישי להיכנס) ואין לי מושג מה עושים....
 

orit27

New member
מה עושים????../images/Emo140.gif

כותבים, כותבים........ ברוך בואך.
 
הי,גם אני דנדשה מהיום../images/Emo70.gif

ודווקא נחמד כאן תספרי משהו ,בת כמה את? ובעצם מה שאת רוצה. לי יש לספר לא מעט דברים,אבל אני לא אפציץ אותכם על היום הראשון
 

may24

New member
ברוכה הבאה....../images/Emo140.gif

את יכולה לספר לנו קצת עלייך לא פרטים מזהים וכאלה... מה שבא לך לשתף אותנו... שלך,
מאי
 
למעלה