לי מישהו פעם אמר
שלא צריך להקשיב לכל אחד . בלי תורה אין דרך ארץ ובלי דרך ארץ אין תורה. כמובן שיש כאלה שבינם לבין בורא עולם הם מדקדקים קלה כבחמורה והדרך ארץ שלהם על הפנים. את אותם אנשים יכניסו לגיהנום עם כל הש"ס והתורה שהם למדו . (לי בחיים לא היה את האומץ להגיד את זה) . וכמובן שלהיות רק בנאדם טוב בלי שום תורה זה לא הולך . זה חייב לבוא ביחד. למרות, שבכמה מקומות יש עניין של יותר לעבוד על המידות ולהתחזק בבין אדם לחברו. במיוחד בשביל זה הגענו לעולם הזה .