פעם מישהוא אמר לי

קובי 9

New member
פעם מישהוא אמר לי

שאלו שמתעסקים בצורה אובססיבית לבן אדם למקום,אז הבן אדם לחבירו שלהם הוא על הפנים,אני אישית חושב שכל התורה שווה
 

EinOdMilvado

New member
לי מישהו פעם אמר

שלא צריך להקשיב לכל אחד . בלי תורה אין דרך ארץ ובלי דרך ארץ אין תורה. כמובן שיש כאלה שבינם לבין בורא עולם הם מדקדקים קלה כבחמורה והדרך ארץ שלהם על הפנים. את אותם אנשים יכניסו לגיהנום עם כל הש"ס והתורה שהם למדו . (לי בחיים לא היה את האומץ להגיד את זה) . וכמובן שלהיות רק בנאדם טוב בלי שום תורה זה לא הולך . זה חייב לבוא ביחד. למרות, שבכמה מקומות יש עניין של יותר לעבוד על המידות ולהתחזק בבין אדם לחברו. במיוחד בשביל זה הגענו לעולם הזה .
 

קובי 9

New member
אותם אלו שאכפת להם על כל עצם האם

אכפת להם על כל התורה באותה קנאות?
 

קובי 9

New member
עובדה שיש רבנים שמציעים פתרונות כמו

בשכונות החרדיות בירושלים אבל הם החליטו ללכת ראש בראש
 
למעלה