פעם ככה פעם ככה

Silvi k

New member
אוף איתם

שידחו - ושזה יהיה למתישהו אחרי אפריל מאי (או לעולם)
 

מאיהק

New member
אינטרסנטית../images/Emo13.gif

אני בכלל לא מבינה מה הם מחפשים שם...
 

Silvi k

New member
הם מחפשים נשק אטומי וכימי

אבל אם הם מצאו - למה לעשות מלחמה? שימשיכו לחפש עד שימצאו הכל וזו. ואני??!?!? אינטרסנטית ................ לאאאא
 

מאיהק

New member
אני דווקא

חושבת שהם מחפשים שני דברים 1. שליטה על מקורות נפט 2. גן משחקים לבדוק צעצועים צבאיים חדשים שלהם ואני "כולה" רוצה לחיות בשקט <וגם להתחתן בשקט>
 

קרן86

New member
אני אינטרסנטית../images/Emo6.gif

ואני (מן הסתם) מעדיפה את המלחמה כמה שיותר מהר. חוץ מזה אני בונה על זה שבחינות הלשכה יהיו קלות בזכות המלחמה...
 

מאיהק

New member
גם במלחמת המפרץ

הבגרויות היו קלות יותר בגלל המלחמה. מצד שני הרבה מחברי שעשו את הבחינות בשני המחזורים האחרונים אמרו גם שהיה יחסית בסדר ואפילו היו המומים מהציון הגבוה. אז שיהיה לך המון המון בהצלחה. לגבי המלחמה...מה פתאום מהר?
? מעניין אם יש הימורים על תאריך פתיחת המלחמה?...
 
למעלה