פעם הייתי

רחלהב

New member
כרמלי, אוהבת מאד את מה שעוללת לנעלים

מסתם נעלים(אמנם יפות) יצאו שתי יצירות אומנות יפהפיות...
 

כרמלי3

New member
ותודה לאימלדה מרקוס המשפחתית הלא היא אחותי ה

יקרה עד מאוד, הדואגת לספק חומרים לכל הגחמות שלי
 

50מרלין

New member
לא ../images/Emo7.gif, עכשיו הן נראות הרבה יותר יפה...אהבתי

את השניה
 
הירוקה

מאלפת. אם הייתי מוצאת נעליים כאלה אמיתיות, הייתי קונה! וגם אצלך - זה פשוט הצבעים שלך.
 

יונית102

New member
אני אומרת שהימים הטובים הגיעו בעקבות השינוי

המקסים והצביעה המיוחדת.
 
למעלה