פעם הייתי נעל יפה. הימים הטובים שלי עברו...
ר רחלהב New member 30/8/10 #9 כרמלי, אוהבת מאד את מה שעוללת לנעלים מסתם נעלים(אמנם יפות) יצאו שתי יצירות אומנות יפהפיות...
כ כרמלי3 New member 30/8/10 #6 ותודה לאימלדה מרקוס המשפחתית הלא היא אחותי ה יקרה עד מאוד, הדואגת לספק חומרים לכל הגחמות שלי
מ מיס הילה New member 30/8/10 #10 הירוקה מאלפת. אם הייתי מוצאת נעליים כאלה אמיתיות, הייתי קונה! וגם אצלך - זה פשוט הצבעים שלך.