פעם הבטחתי לעצמי

פעם הבטחתי לעצמי

שנים חלמתי על אהבה ואהוב, כתבתי שירים וסיפורים על איך זה יהיה וששאלו אותי מתי, אמרתי זה זמן אמא , אחר כך אני ואני בגדתי בעצמי , לא מצליחה ליצור קשר אמיתי ולשבור את הלבד והבדידות היו ימים שהייתי אצל אמא הטלפון צלצל בלי סוף , ובקשתי סליחה ואני אחזור אליכם יותאר מאוחר וכיום הטלפון דומם , מלבד אחי שמתקשר או דודה , או סקר כזה או אחר החיים נדמו לי ללא התחייבות ואוכל ליצור חיים משלי אז יצרתי חיים משלי , אבל חיים בודדים מאד אני יודעת שגם בזוגיות בגילי יש לבד לעיתים אבל יש גם יחד עם הילדים או בן/בת הזוג ונדמה לי ששחכתי את הדרך ליצור קשר, אני מפחדת מנוכלים ומאחזי עיניים למשל מסרים שמגיעים , עם אנשים אליהם נחשפתי בעבר ששואל אותי אם שמי הוא X או Y , אני מנסה לשאול את האדם למה אתה שואל לא אוהבת משחקים שכאילו לכן בורחת מקשרים מהאינטרנט הרבה מהם לא שורדים בחיים האמתיים בגילי כי הם לא אמיתיים לצערי , אלא מביעים אינטרס זמני בעבר ישבתי בבית ויצרתי קשרים בעזרת האינטרנט ומצאתי אנשים שקרובים ללבי יצרתי לי הרבה חברים חלקם הטוב יותר היו נשואים אבל הם הבינו מה אני עוברת וידעו לתמוך ולהקשיב ולהשיב בהמון אמפטיה ולפעמים גם באהבה לא יודעת מה לעשות , חשבתי בצחוק לפרסם מכרז, אשה בודדה, אשה ילדה עם ראש פתוח בת בלי גיל , יתומה חמודה וזקנה מחפשת משפחה חמה ומאמצת לשבתות וחגים האם באינטרנט יש סיכוי למצוא חבר אפלטוני כזה שיחבק וינשק במגבלות שלי וידע להעלים את התחושה שךל הלבד והבדידות? לא דברתי על נישואים ובטח שלא מחפשת את הטבעת על האצבע , רוצה את החופש בתוך החברות
 
יקרה שלי ../images/Emo24.gif

מה לגבי חוג פנויים/ות לגיל שלך? או ללכת לחוג מסוים שמתקשר לתחביב שלך ויקשר בינך לבין אנשים אחרים שאוהבים גם את התחום הזה?
 
כל עוד העתיד לא ברור

אין טעם לנסות לבנות משהו עתידי, מחכה לתשובה של בדיקה בפתלוגיה רק אז אדע מה מחכה לי בעתיד הקרוב הרחוק אם יש בכלל עתיד עבורי יודעת שצפויה לי שיחה קשה עם הרופא , אין לי כוחות להלחם יותר אז בשקט מחכה לתשובה או לזימון טלפוני שאבוא למרפאה לקבל את התשובה לבדיקה ההיא
 
יהיה בסדר ../images/Emo24.gif

תאמיני בזה ותהיי אופטימית ותראי שהכל יסתדר, כדאי לך להילחם למרות שזה קשה. ותזכרי שאנחנו פה למענך תמיד
 
נסיכת הכוכב ../images/Emo140.gif

הלוואי שתמצאי את מה שאת מבקשת, אם באינטרנט ואם במציאות. את כתבת בכותרת ההודעה, שפעם הבטחת לעצמך...מה היום היית מבטיחה לעצמך, משהו שאת מסוגלת לעשותו ? דרך אגב...קראתי שאת אוהבת לסרוג, זה נהדר מבחינה מוטורית ומפעיל גם את שני צידי המוח. מצטרף לפרפרי אהבה לגבי חוג שקרוב אלייך, שבו תוכלי להכיר אנשים שקרובים בתחביבם אליך.
 
הכל בחלום

בתנועתיות שלי מאד מוגבלת קשה לי ללכת ולגבי הסריגה זה לא לעניין כי הראיה דפוקה וגם התנועה של הידיים מוגבלת בגלל בעיות שהיו בעבר אני אומנם בת 50 אבל חלק מבעיות שלי נובעות מהעבר הרפואי שלי ונדמה לי שעדיף להתחיל להפרד מהעולם הזה , כי המגבלות הופכות את החיים לסיוט אחד גדול
 

efriend

New member
אני בא לבקר בשבת

אם זה מתאים לך... נאכל עוגיות, נדבר על החיים ונחלום חלומות ביחד. הולך?
 

BellA עלמה

New member
תראי אישית

אני די פסימית בעיניין מציאת חברות אמת דרך האינטרנט. אני בעד לנסות למצוא חברה מחוץ לרשת למשל שינה אמותה שנקראת אנוש (תעשי חיפוש בגוגל) זאת אמותה חברתית לאוכלוסיה מסויימת. או למשל ישנם כלמיני חוגים במתנסים וכאלה העיקר לא להתיאש
 
תלוי בגיל ובמצב

אנוש מטפלים באנשים שסובלים ממצבם הנפשי אני לא שייכת אליהם ומוטורית קשה לי ללכת כיום , לכן היציאה מהבית מאד קשה בגלל המגבלות הרפואיות תראי דוגמה , הלכנו לקניות כמעט התעלפתי כי עברה לידי מישהיא עם בושם שהצליח לגרום לי לקשיי נשימה קשים מזלי שאחי היה לצידי, והחזיק אותי ,שלף את המשאף מהתיק, הוא יודע להפעיל אותו לא יוצאת מהבית לקניות בלעדיו , מזלי שהריאות התאוששו וסיימנו את הקניות ונסענו הביתה רוצה להיות כמו כולם, אבל יש לי מגבלות שמכשילים אותי בתפקוד יום יומי , בבית אני גבורה ומתפקדת למדתי את אחי ואחת האחייניות שלי , איך מגישים לי עזרה ראשונה , איך מפעילים את מוקד המצוקה ומביאים עזרה לא כותבת את זה בחיי יום יום כי הנשמה לרוב חזקה אבל החיים על כרעי תרנגולת ומבחוץ נראית נורמלית לחלוטין , המראה שךלי מטעה מאד וזה תודות לרפואה מונעת ככה מייצבת את הגוף למעשה השנה הפכתי לפחדנית לא יוצאת מהבית בגלל התקלות הללו
 

BellA עלמה

New member
עדיין חושבת שחברות וירטואלית

או דרך הנט היא לא חברות יציבה אני כמעט בטוחה שיש אירגונים שיכולים לעזור לך או פעילויות שלא דורשות מאמץ פיזי אני למשל יודעת שישנם אמותות לחולי CP וכל מיני מחלות כרוניות אחרות ישנה גם אפשרות לבקש סטודנטית מלווה מביטוח לאומי תבררי
 
את צודקת מאד, והשבוע חטפתי מהחברים הורטואלים

כתבתי בפורום קטן ונחמד, כתבתי על הדברים שאני עוברת כל עוד כתבתי על הדברים הקלילים שבחיים הכל היה טוב בתקופה האחרונה , עברתי דברים קשים מאד, העזתי להביא את זה לשם השבוע וחטפתי במקום שלא ציפיתי, כי כתבתי על מה ששמרתי בבטן חודשים , ההתמודדות עם מחלת הסרטן ואל אי הוודאות לגבי העתיד , והקושי בהתמודדות לבד ללא משפחה עוטפת וחמה כנראה שזה היה גדול עליהם , לא יכלו להתמודד עם הדברים ואז הבנתי שהחברות כביכול היתה על פני השטח לא מעבר לזה כתבתי שאני לוקחת חופשה מהכתיבה, וקבלתי תגובה הפוכה , במקום שיבינו הפכו את המילים ופגעו בי יותר אין ספק שהפרצוף האמיתי נחשף לאור , והבנתי שהם לא בדיוק חברים , לכן לא אכתוב שם יותר ואם אכתוב אחשוב טוב מה אני מעלה לפורום ההוא
 

BellA עלמה

New member
אבל מצד שני (לא צריך להיות תמיד שלילי -תזכורת

לעצמי) שמעתי על בנות (לא מהכרות אישית) שהכירו את ה"חברות הכי טובות " שלהן באינטרנט אה וגם בני זוג. כך שזה אפשרי נדיר אך אפשרי. עדיין אני משווה הכרות דרך הנט למשל לחברות שלי שלמשל אחת מהן הכרתי בגן שהייתי בת 3 (היא הייתה בת 4). כיום אני בת 34 . כך שאפילו אני עם יכולת החישובית יכולה לומר שזה די הרבה זמן. ועוד 3 חברות שהכרתי בתנועת נוער שהייתי בת 14\15 בערך. האם הכרות וירטואלית יכולה להשוות לזה. מה גם שחברות וירטואלית דרך הפורום נתלת בדרך כלל באיזה נושא משותף של הפורום בו הכרתן. (באי נגיד פורום סריגה ) נגיד שאחרי זמן מסויים כבר אין זמן וסבלנות לסרוג כל הנושא המשותף שאליו התבססה ההכרות כבר איננה. או למשל (סתם לדוגמה לא חושבת שקיים פורום כזה) פורמים לאסטמתים (כמוני). האם הייתי רוצה לבנות חברות שזה כל הנושא המשותף? על מה נדבר חוץ מזה? על איזה משאף כל אחד משתמש? לא. לא צריך לפסול את זה אבל אני גם נגד לשים את כל ה"ביצים בסלסלה אחת" אפשר לנסות גם את מימד הוירטואלי אך בו זמנית לחפש אפקים אחרים אני משוכנעת שיש.
 
למעלה