נסיכת הכוכב
New member
פעם הבטחתי לעצמי
שנים חלמתי על אהבה ואהוב, כתבתי שירים וסיפורים על איך זה יהיה וששאלו אותי מתי, אמרתי זה זמן אמא , אחר כך אני ואני בגדתי בעצמי , לא מצליחה ליצור קשר אמיתי ולשבור את הלבד והבדידות היו ימים שהייתי אצל אמא הטלפון צלצל בלי סוף , ובקשתי סליחה ואני אחזור אליכם יותאר מאוחר וכיום הטלפון דומם , מלבד אחי שמתקשר או דודה , או סקר כזה או אחר החיים נדמו לי ללא התחייבות ואוכל ליצור חיים משלי אז יצרתי חיים משלי , אבל חיים בודדים מאד אני יודעת שגם בזוגיות בגילי יש לבד לעיתים אבל יש גם יחד עם הילדים או בן/בת הזוג ונדמה לי ששחכתי את הדרך ליצור קשר, אני מפחדת מנוכלים ומאחזי עיניים למשל מסרים שמגיעים , עם אנשים אליהם נחשפתי בעבר ששואל אותי אם שמי הוא X או Y , אני מנסה לשאול את האדם למה אתה שואל לא אוהבת משחקים שכאילו לכן בורחת מקשרים מהאינטרנט הרבה מהם לא שורדים בחיים האמתיים בגילי כי הם לא אמיתיים לצערי , אלא מביעים אינטרס זמני בעבר ישבתי בבית ויצרתי קשרים בעזרת האינטרנט ומצאתי אנשים שקרובים ללבי יצרתי לי הרבה חברים חלקם הטוב יותר היו נשואים אבל הם הבינו מה אני עוברת וידעו לתמוך ולהקשיב ולהשיב בהמון אמפטיה ולפעמים גם באהבה לא יודעת מה לעשות , חשבתי בצחוק לפרסם מכרז, אשה בודדה, אשה ילדה עם ראש פתוח בת בלי גיל , יתומה חמודה וזקנה מחפשת משפחה חמה ומאמצת לשבתות וחגים האם באינטרנט יש סיכוי למצוא חבר אפלטוני כזה שיחבק וינשק במגבלות שלי וידע להעלים את התחושה שךל הלבד והבדידות? לא דברתי על נישואים ובטח שלא מחפשת את הטבעת על האצבע , רוצה את החופש בתוך החברות
שנים חלמתי על אהבה ואהוב, כתבתי שירים וסיפורים על איך זה יהיה וששאלו אותי מתי, אמרתי זה זמן אמא , אחר כך אני ואני בגדתי בעצמי , לא מצליחה ליצור קשר אמיתי ולשבור את הלבד והבדידות היו ימים שהייתי אצל אמא הטלפון צלצל בלי סוף , ובקשתי סליחה ואני אחזור אליכם יותאר מאוחר וכיום הטלפון דומם , מלבד אחי שמתקשר או דודה , או סקר כזה או אחר החיים נדמו לי ללא התחייבות ואוכל ליצור חיים משלי אז יצרתי חיים משלי , אבל חיים בודדים מאד אני יודעת שגם בזוגיות בגילי יש לבד לעיתים אבל יש גם יחד עם הילדים או בן/בת הזוג ונדמה לי ששחכתי את הדרך ליצור קשר, אני מפחדת מנוכלים ומאחזי עיניים למשל מסרים שמגיעים , עם אנשים אליהם נחשפתי בעבר ששואל אותי אם שמי הוא X או Y , אני מנסה לשאול את האדם למה אתה שואל לא אוהבת משחקים שכאילו לכן בורחת מקשרים מהאינטרנט הרבה מהם לא שורדים בחיים האמתיים בגילי כי הם לא אמיתיים לצערי , אלא מביעים אינטרס זמני בעבר ישבתי בבית ויצרתי קשרים בעזרת האינטרנט ומצאתי אנשים שקרובים ללבי יצרתי לי הרבה חברים חלקם הטוב יותר היו נשואים אבל הם הבינו מה אני עוברת וידעו לתמוך ולהקשיב ולהשיב בהמון אמפטיה ולפעמים גם באהבה לא יודעת מה לעשות , חשבתי בצחוק לפרסם מכרז, אשה בודדה, אשה ילדה עם ראש פתוח בת בלי גיל , יתומה חמודה וזקנה מחפשת משפחה חמה ומאמצת לשבתות וחגים האם באינטרנט יש סיכוי למצוא חבר אפלטוני כזה שיחבק וינשק במגבלות שלי וידע להעלים את התחושה שךל הלבד והבדידות? לא דברתי על נישואים ובטח שלא מחפשת את הטבעת על האצבע , רוצה את החופש בתוך החברות