פעם אחת...

צוחקת...

New member
פעם אחת...

קבוצה של בנות יצאה לחופשה באילת. כאשר ראו שלט במלון חמישה כוכבים שהכניסה לנשים בלבד...מיהרו להיכנס. בדלפק הקבלה ישב בחור צעיר וחתיך שהסביר להם איך לקבל חדר. ``יש לנו חמש קומות, לכו לראות את הקומות וברגע שתמצאו את זו שחשקה נפשיכן..., הבחירה קלה משום שבכל קומה רשום מה היא מכילה, שובו אלי להרשמה`` הקבוצה מיהרה לעלות לקומה ראשונה. היה שם שלט שאמר - ``לכל הגברים שכאן יש קצר ודק`` הבנות צחקו וללא היסוס מיהרו לקומה השניה. בקומה השניה היה שלט שאמר - `` לכל הגברים כאן יש ארוך ודק`` הבנות החליטו שזה עדיין לא מי יודע מה...ומיהרו לקומה שלישית. שם היה שלט שאמר - ``לכל הגברים כאן יש עבה וקצר`` הבנות היו מאוכזבות והחליטו לעלות לקומה הרביעית. שם מצאו שלט שבו היה רשום - ``לכל הגברים כאן ארוך ועבה`` . וואאווו... הן חייכו בהקלה...אבל פתאום נזכרו שיש עוד קומה אחת וחששו אולי תפסדנה משהו אז מיהרו לשם.... ומצאו שם שלט גדול....ובו היה כתוב ``בקומה זו אין גברים! קומה זו נבנתה רק כדי להוכיח שלא ניתן לספק אשה`` :cool: צוחקת...בגלל זה נופשת תמיד רק בחו``ל :cool:
 

שרוני** *

New member
חחחחחחחח צוחקת...

מה הקשר לנופש בחו``ל? הפסקת להיות אשה? או ישראלית? מהההה????
 
למעלה